اخبار بازینینتندو سوییچ

حجم بازی Persona 5 Strikers بر روی نینتندو سوئیچ مشخص شد

طبق اطلاعات قرار گرفته بر روی وب‌سایت نینتندو، حجم بازی Persona 5 Strikers بر روی نینتندو سوئیچ 12 گیگ خواهد بود. با بازی سنتر و جدید ترین اخبار بازی همراه باشید.

بازی Persona 5 Strikers

حدود یک سال پس از عرضه در ژاپن، کاربران غربی بالاخره در اوایل 2020 می‌توانند Persona 5 Strikeres را تجربه کنند. این دنباله/اسپین آف بر خلاف نسخه اصلی Persona 5، در انحصار کنسول‌های پلی استیشن نخواهد بود و برای پلتفرم‌های دیگری از جمله PC و Nintendo Switch نیز منتشر می‌شود.

حال حجم این عنوان بر روی کنسول نینتندو سوئیچ مشخص شده است. طبق اطلاعاتی که در وب‌سایت نینتندو درج شده، حجم بازی بر روی Nintendo Switch حدودا 12 گیگابایت خواهد بود. نکته قابل توجه اما این است که اگر به پایین صفحه بروید، می‌بینید که گفته شده فایل دانلودی بازی برابر با 16 گیگابایت است. همچنین پیشنهاد شده که کاربران از کارت حافظه MicroSD استفاده کنند. بنابراین اگر قصد خرید بازی را دارید، این نکته را به‌خاطر بسپارید.

بازی Persona 5 Strikers در تاریخ 23 فوریه 2021 ( اسفند 1399) برای پلی استیشن 4، نینتندو سوئیچ و رایانه‌های شخصی منتشر خواهد شد. شرکت Atlus عنوان کرده که برنامه‌ای برای عرضه نسخه غربی دموی بازی ندارد، اما نسخه ژاپنی این دمو از اوایل 2020 در دسترس است.

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا