Watch-Dogs در نمایشگاه E3 توسط یک PC قدرتمند به نمایش درآمد. در مراسم رونمایی PS4 نیز این بازی برای PS4 به نمایش درآمد.
عدهای بر این باورند که پلتفرم اصلی این بازی PS4 است، زیرا بازی درمراسم رونمایی از PS4 به نمایش درآمد و PS4 اولین پلتفرم تایید شده برای این بازی بود. ولی Yves Guillemot مدیرعامل Ubisoft چنین نظری ندارد او در مصاحبه با سایت هلندی Inside Gamer بیان کرد:
" پلتفرم اصلی Watch-Dogs همان PC است که نسخههای کنسولی از روی این پلتفرم پورت میشوند. سوال این است که چرا ما این بازی را بعد از PC روی PS4 نمایش دادیم؟ خوب جواب این است زیرا معماری PS4 مانند یک PC است و برمبنای معماری AMD است. این موضوع باعث شده تا کار ما از نسل قبل نیز راحت تر شود زیرا پورت بازی از PC آسانتر شده است."
Guillemot اضافه کرد:
"ما بر این باوریم که با پورت بازی از PS4 به PS3 مشکلاتمان کمتر شود، چون معماری این کنسول متفاوت است. ما قبلا بازیها را برروی Xbox 360 توسعه میدادیم و روی PS3 پورت میکردیم. این موضوع باعث شده بود، که زمانی زیادی صرف و هزینههای بیشتری برای این پورت پرداخت کنیم. اما حال پورت بازی از PS4 آسان تر است. ما یک تیم مخصوص برای پورت Watch_Dogs برای کنسولهای نسل فعلی درنظر گرفتهایم ولی اول بازی را برروی کنسولهای نسل بعد توسعه میدهیم، بعد اقدام به ساخت برای کنسولهای فعلی میکنیم."
ممکن است معماری سخت افزار Xbox 720 برای توسعه بازیها مثل PS4 آسانتر از قبل باشد. در حال حاضر Xbox 360 بر پایه معماری AMD است. کارگردان تکنیکی بازی از استدیو Ubisoft Montreal گفته است :
"بازی از انجین اختصاصی این استدیو که در هیچ بازی حتی AC استفاده نشده بهره میبرد، نام این موتور گرافیکی Disrupt است."
Watch_Dogs احتمالا در تعطیلات آخر سال به صورت رسمی برای PC، PS4، Wii U، Xbox 360 و PS3 عرضه میشود.