اخبار بازی

رویداد PAX West 2020 همچنان قرار است برگزار شود

با اینکه هنوز نزدیک به پاکسازی ویروس کرونا نیستیم، اما به‌نظر می‌رسد برگزارکنندگان رویداد PAX West نسبت به این مسئله خوش‌بین هستند و قصد دارند این رویداد را در تاریخ معین‌شده قبلی برگزار کنند.

رویداد PAX West

به‌تازگی اطلاعات جدیدی بر روی سایت و حساب‌های فضای مجازی PAX West پیرامون این موضوع قرار گرفته‌است. در بیانیه منتشر شده، اعلام گشت که برگزارکنندگان فعلا قصد کنسل کردن این رویداد را ندارند: “ما تمایل داریم این موقع از سال را ساکت بمانیم، اما از آنجایی که سوالاتی را از سوی طرفداران و نمایش‌دهندگان دریافت کردیم، می‌خواستیم به همه اطلاع دهیم تا این لحظه همچنان تعهد داریم که PAX West امسال را در تاریخ 4 الی 7 سپتامبر برگزار کنیم. در ماه آینده، اطلاعات مربوط به خرید بلیط و هتل بر روی وبسایت قرار می‌گیرد.”

در ادامه بیانیه آمده‌است: ” اولین اولویت ما سلامتی شماست، و این مسئله به سلامت عمومی نیز گسترش می‌یابد. با گذشت زمان، ما بررسی کردن وضعیت را ادامه می‌دهیم و با مقامات مختلف در تمام سطوح دولت همکاری می‌کنیم. ما برنامه داریم تا از تمام راهنماهای منتشر شده از سوی WHO و CDC پیروی کنیم. با اینحال، اقداماتی توسط تیم مرکزی ما و دولت صورت گرفته که ما را خوش‌بین نگه داشته‌است. ما همکاری خود را با آن‌ها ادامه می‌دهیم تا مطمئن شویم قدم‌های درستی را در طی تابستان برمی‌داریم.”

هنوز مدت زیادی تا سپتامبر باقی مانده‌است، اما رویداد گیمزکام 2020 که قرار بود تنها چند روز زودتر از PAX West برگزار شود، دچار تغییراتی شد و حال قرار است شکلی تماما دیجیتالی به‌خود بگیرد. باید دید که با توجه به بیش از 12 هزار مورد تأیید شده به ویروس کرونا در واشنگتن، آیا این رویداد نیز به سرنوشت E3 و GDC دچار خواهد شد یا خیر.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا