Assassin’s Creed استودیو Ubisoft Montreal را ترک کرده اند و دیگر نقشی
در تولید IP نخواهند داشت !
البته طی بیانیه ـی Ubisoft برای عموم، اعلام شده است که وی با اتمام
وظایف خود پیرو ساخت Assassin’s Creed: Brotherhood به طور مقطعی از
فعالیت حرفه ای در صنعت بازی سازی فاصله گرفته است !
این موضوع با فاصله کوتاهی که تا رونمایی رسمی بازی در E3 باقیست انجام
میپذیرد و اگر این جدایی در واقع به طور دائمی باشد ضربه بزرگیست به این
سری و Ubisoft Montreal که با جدایی Clint Hocking کارگردان سری Splinter
Cell و Far Cry 2 و همین طور تهیه کننده سابق بازی Jade Raymond نیز
همراه است که Montreal را ترک کرد تا به عنوان رئیس استودیو تازه تاسیس
Toronto به کار خود ادامه دهد، استودیوی که در حال حاضر مشغول ساخت قسمت
جدید Splinter Cell است !
Désilets از شروع کار با استودیو بوده است و در ساخت Hype: The Time
Quest یک ریبوت از سری Prince of Persia series و همین طور تولید
Assassin’s Creed حضور داشته است !