اخبار بازیپلی استیشن 4پلی استیشن 5

کونامی تأیید می‌کند: دموی .P.T بر روی پلی استیشن 5 قابل بازی نخواهد بود

شرکت Konami به‌طور رسمی اعلام کرد که بازیکنان قادر به تجربه دموی .P.T از طریق قابلیت پشتیبانی از بازی‌های نسل قبل بر روی پلی استیشن 5 نخواهند بود. با بازی سنتر و جدید ترین اخبار بازی همراه باشید.

دموی .P.T

با اینکه .P.T یک دموی کوتاه و مختصر به‌شمار می‌رفت، اما بسیاری از طرفداران آن را یکی از بهترین تجربه‌های ژانر ترس در چند سال اخیر می‌دانند. با اتفاقاتی که در سال 2014 و 2015 رخ داد، پتانسیل احیای سری Silent Hill (حداقل در آن قالب) از بین رفت چرا که کونامی ساخت بازی را مدتی پس از عرضه دمو کنسل کرد. علاوه بر آن، .P.T از فروشگاه پلی استیشن نیز حذف شد و در حال حاضر تنها افرادی به آن دسترسی دارند که قبل از حذف شدن آن از PS Store دمو را دانلود کرده بودند.

با اینحال، کونامی در صحبت‌های خود با GamesRadar تأیید کرده که حتی اگر دموی مذکور را بر روی پلی استیشن 4 دانلود کرده باشید، نمی‌توانید در پلی استیشن 5 به آن دسترسی داشته باشید: “محتوای مذکور بر روی PS Store قابل دسترس نخواهند بود، بنابراین امکان دانلود مجدد این محتوا از طریق قابلیت پشتیبانی از نسل قبل بر روی PS5 برای کاربران وجود نخواهد داشت.”

البته برخی گمان می‌کنند که ممکن است این کار از طریق انتقال دمو با هارد اکسترنال به PS5 امکان‌پذیر باشد، اما فعلا هیچ راهی برای مطمئن شدن از آن وجود ندارد. در هر صورت، مدتی می‌شود که شایعات ریبوت شدن سایلنت هیل و همکاری بین سونی با کونامی برای بازگرداندن این سری در نسل بعد به‌گوش می‌رسد؛ اما تاکنون هیچ چیز به‌صورت رسمی تأیید نشده است.

نوشته های مشابه

‫2 دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا