اخبار بازی

بازی Overwatch را تا اوایل 2021 به‌صورت رایگان تجربه کنید

عنوان شوتر محبوب بلیزارد یعنی بازی Overwatch تا تاریخ 4 ژانویه 2021 (15 دی) رایگان خواهد بود. با بازی سنتر و و جدیدترین اخبار بازی همراه باشید.

بازی Overwatch

کاربران می‌توانند تا تاریخ ذکر شده Overwatch را با تمام 32 هیرو و 28 مپ آن به‌طور رایگان تجربه کنند. همچنین اگر پس از به‌اتمام رسیدن این مهلت قصد داشتید بازی را خریداری کنید، تمام پیشرفت‌های شما از جمله Statها و آیتم‌های تزئیناتی دریافتی، به نسخه خریداری شده انتقال خواهد یافت.

علاوه بر رایگان شدن بازی، شرکت Blizzard به‌مناسبت تعطیلات سال نو میلادی تخفیف‌هایی را برای کاربران در نظر گرفته است. نسخه Legendary Edition بازی که شامل اسکین اضافه برای اورواچ و چند آیتم تزئینی برای استارکرفت 2، دیابلو 3، World of Warcraft و Heroes of the Storm خواهد بود، با 50 درصد تخفیف و با قیمت 20 دلار به‌بفروش می‌رسد.

نسخه عادی نیز با 25 درصد تخفیف یعنی تنها 15 دلار در دسترس است. این تخفیف‌ها تا مهلت رایگان بودن بازی یعنی 4 ژانویه 2021 ادامه دارند. اگر تا قبل از این قصد خرید Overwatch را داشتید اما کاملا مطمئن نبودید، اکنون هم فرصت امتحان کردن آن به‌صورت رایگان را دارید و هم می‌توانید بازی را همراه با تخفیفی ویژه تهیه کنید.

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا