اخبار بازی

کارگردان بازی Overwatch از بلیزارد جدا شد

آقای Jeff Kaplan، کارگردان بازی Overwatch و نائب رئیس شرکت Blizzard Entertainment پس از 19 سال فعالیت از این کمپانی جدا می‌شود. با بازی سنتر و جدیدترین اخبار بازی همراه شوید.

تصویر Jeff Kaplan

او جدایی خود از بلیزارد را با انتشار یک پیام خداحافظی در وب‌سایت رسمی بلیزارد اعلام کرد:

“حقیقتا فرصت کار کردن بر روی جهان‌ها و قهرمانان برای چنین مخاطبان پر شور و شوقی، یک افتخار همیشگی بود. می‌خواهم قدردانی عمیق خود را نسبت به همه افراد در بلیزارد که از بازی‌های ما، تیم‌ها و بازیکنان حمایت کردند، ابراز کنم. همچنین می‌خواهم از تمام توسعه‌دهندگان شگفت‌انگیزیی که سفر خلق کردن را با من آغاز کردند نیز به‌شکل ویژه‌ای تشکر کنم.

هیچوقت جهان را به‌شکل آنچه که به‌نظر می‌رسد قبول نکنید. همیشه این جرئت را داشته باشید که آن را به‌شکلی که می‌تواند باشد ببینید. امیدوارم شما هم چنین کاری را انجام دهید.”

با جدایی Kaplan، بلیزارد اعلام کرده که Aaron Keller سکان هدایت و کارگردانی بازی Overwatch 2 را بر عهده خواهد گرفت. او که سابقه حضور 18 ساله در بلیزارد را دارد، یکی از اعضای ارشد تیم توسعه‌دهنده Overwatch به‌شمار می‌رود. Aaron Keller نیز پیامی را برای طرفداران منتشر کرده و در آن گفته روند توسعه اورواچ 2 به‌خوبی پیش می‌رود.

جف کپلن تنها فرد بالارده‌ای نیست که در چند وقت اخیر از بلیزارد جدا شده. حدود سه سال پیش Mike Morhaime که مدیرعامل و یکی از موسسان شرکت بود، این کمپانی را ترک کرد. در سال 2016 نیز Chris Metzen، کارگردان عناوین بزرگی همچون وارکرفت 3 و استارکرفت از بلیزارد جدا شد.

بازی Overwatch 2 هنوز تاریخ عرضه مشخصی ندارد، اما تأیید شده که به‌زودی تیم توسعه‌دهنده به‌طور منظم اطلاعات جدیدی را از بازی منتشر خواهد کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا