اخبار بازی

شرکت Blizzard هیچ ایده‌ای در رابطه با تاریخ انتشار بازی Overwatch 2 ندارد

بازی Overwatch 2

به تازگی و در جریان رویداد BlizzCon 2019 از بازی Overwatch 2 رونمایی شد و در جریان این رونمایی شاهد نمایش انواع و اقسام موارد تازه و جذاب اضافه شده  به این بازی بودیم. با وجود این که قرار است این بازی جانشین نسخه قبلی خود شود اما با این حال تاریخ عرضه مشخصی برای این بازی اعلام نشده است. در همین راستا نیز آقای جف کاپلان اعلام کرد که تیم سازنده بازی فعلا هیچ ایده‌ای برای تاریخی که بازی منتشر خواهد شد، ندارد. وی در این رابطه گفت:

من در این رابطه چیزی نمی‌دانم و نظری هم ندارم. فعلا به ما اجازه دهید تا روند ساخت بازی را به بهترین شکل پشت سر بگذاریم و بعد به این مسائل بپردازیم. در حال حاضر تاریخ مشخصی را در ذهنمان نداریم.

کاپلان در ادامه حرف‌های خود گفت:

مهمترین موضوع برای ما این است که بازی به خوبی و بدون هیچ نقصی ساخته شود تا طرفدارانمان بتوانند تجربه خوبی از بازی داشته باشند. تنها چیزی که مشخص است، این بازی امسال منتشر نخواهد شد و من معتقدم که در جریان رویداد BlizzCon سال آینده باز هم از بازی Overwatch 2 اطلاعات جدیدتری منتشر خواهد شد. همچنین انتظار نداشته باشید تا تمامی 21 هیرو بازی از زمان لانچ در دسترس باشند.

بازی Overwatch 2 هم اکنون برای پلتفرم‌های Switch ، کامپیوتر، پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان در دست توسعه است و احتمالا هم برای کنسول‌های نسل بعد نیز منتشر خواهد شد. همچنین احتمالا فعلا باید برای کسب اطلاعات بیشتر پیرامون این بازی صبر کنیم تا شرکت Blizzard خبرهای بیشتری را در این رابطه منتشر کند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا