اخبار بازی

حضور بازی‌های Overwatch 2 و Diablo 4 در رویداد BlizzCon تأیید شدند

به‌تازگی سازندگان بازی‌های Overwatch 2 و Diablo 4 تأیید کرده‌اند که هر دوی این عنوانین در BlizzCon پیش‌رو اطلاعات جدیدی را دریافت می‌کنند. با بازی سنتر و جدید ترین اخبار بازی همراه باشید.

بازی Overwatch 2 و Diablo 4

پس از معرفی یک نقشه جدید برای نسخه اول Overwatch (که در آن نشانه‌هایی از داستان و جهان نسخه دوم یافت می‌شود)، کارگردان بازی آقای Jeff Kaplan عنوان کرد که تیم توسعه‌دهنده سخت مشغول کار بر روی Overwatch 2 بوده و این عنوان در رویداد BlizzCon Online 2021 حضور خواهد داشت. البته او تأکید کرد که تا عرضه بازی زمان زیادی باقی مانده و سازندگان در تلاشند تا یک عنوان عالی را ارائه دهند.

علاوه بر آن، آقای Luis Barriga (کارگردان دیابلو 4) نیز تأیید کرد که بازی Diablo 4 در بلیزکان آینده حضور پررنگی خواهد داشت. بنابراین اینطور که به‌نظر می‌رسد، طرفداران بلیزارد در بلیزکان آنلاین 2021 موارد زیادی را برای دنبال کردن خواهند داشت.

رویداد BlizzCon Online 2021 در تاریخ 19 و 20 فوریه 2021 (30 بهمن و 1 اسفند) برگزار خواهد شد. انتظار می‌رود به مرور زمان، اطلاعات بیشتری در خصوص جزئیات رویداد منتشر شود. شایان ذکر است که حضور در بلیزکان آنلاین 2021 به‌طور کامل رایگان خواهد بود.

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا