اخبار بازی

ساخت بازی Overkill’s The Walking Dead به طور رسمی کنسل شد

شرکت Skybound، مالک حقوق سری The Walking Dead، به طور رسمی خبر از لغو قرارداد آن‌ها با استودیو Starbreeze داد و در نتیجه نسخه کامپیوتر و کنسول بازی Overkill’s The Walking Dead را لغو کرد. این کمپانی در اعلامیه‌ای اظهار کرد:

«ما تمام تلاش خود را برای همکاری با Starbreeze و حل مشکلات موجود در بازی کردیم، اما در نهایت این عنوان موفق به برآورده کردن سطح انتظارات ما نشد و نه تنها فاقد استانداردهای موجود بود، بلکه کیفیت وعده داده شده نیز در آن وجود نداشت. ما از وقوع این حادثه متاسف هستیم و با طرفداران خود [در زمینه نا امیدی از این بازی] ابراز همدردی می‌کنیم. ما خود را متعهد به ارائه بهترین تجربه ممکن به طرفداران خود می‌دانیم و همواره به دنبال گزینه‌های جایگزین برای ساخت بازی‌های ویدیویی بر اساس این مجموعه هستیم.»

این خبر درست یک هفته پس از لغو شدن پیش خرید نسخه کنسولی که توسط کاربران گزارش شده بود منتشر شد. اتفاقی که به موجب آن، ناشر بازی به ناچار در شبکه‌های اجتماعی علت حادثه را توضیح داد که متن آن در توییت ذیل موجود است:

بازی Overkill’s The Walking Dead

اما وضعیت نسخه کامپیوتر بازی که از نوامبر سال 2018 در دسترس کاربران قرار دارد، کمی متفاوت است. تیم استار بریز که در اواخر سال گذشته ورشکستگی خود را اعلام نمود، گیمرها را از این امر مطلع نمود که بازی به زودی از شبکه استیم به طور کامل حذف می‌شود. هرچند که استاربریز و اسکای باند به دنبال یافتن راهی برای حل این مشکل و ارائه فصل دوم بازی هستند اما به نظر می‌رسد روند توسعه این عنوان بسیار بدتر از آن چه که تصور می‌شد بوده. به گفته سازندگان از همان ابتدا مشخص بود بازی به چه چیزی تبدیل می‌شود و اهمیتی نداشت به چه میزان آن را پالیش می‌کنند؛ محصول نهایی به یک بازی خیلی بد تبدیل می‌شد.

شروین ژاوه

Nigh is the Time of Madness and Disdain

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا