اخبار بازیایکس باکس سری ایکس

جزئیات ورژن نسل بعدی بازی Ori and the Will of the Wisps اعلام شد

بازی Ori and the Will of the Wisps در زمان عرضه بر روی کنسول‌های Xbox Series X|S در دسترس است و حال سازندگان جزئیات ورژن نسل بعدی بازی را اعلام کرده‌اند. با بازی سنتر و جدید ترین اخبار بازی همراه باشید.

بازی Ori and the Will of the Wisps

نسخه دوم Ori ابتدا در زمان عرضه با مشکلات تکنیکی همراه بود، اما این مشکلات با بروزرسانی‌های مختلف حل شده‌اند و حال استودیو Moon Studios در تلاش است تا این عنوان بر روی نسل بعد، به زیباترین شکل ممکن اجرا شود.

نسخه ایکس باکس سری ایکس بازی به‌صورت 120/4K فریم همراه با HDR فعال اجرا می‌شود. علاوه بر آن، امکان اجرای بازی به‌صورت 6K (در حالت Supersampled mode) با خروجی 60/4K فریم و HDR فعال وجود دارد. کاربران ایکس باکس سری اس نیز می‌توانند از تجربه بازی به‌صورت 120/1080p فریم لذت ببرند. نسخه Series S بازی همچنین گزینه 60/4K را نیز در اختیار مخاطبان قرار می‌دهد.

لودینگ‌های سریع‌تر، واکنش فوری به کلیدها و کیفیت صدای بهتر نیز از دیگر ویژگی‌های بازی بر روی هر دو کنسول نسل بعدی مایکروسافت خواهند بود. علاوه بر آن، نسخه PC بازی گزینه‌های گرافیکی جدیدی را دریافت خواهد کرد.

شایان ذکر است که Ori and the Will of the Wisps از قابلیت Smart Delivery پشتیبانی می‌کند و در صورت خرید نسخه نسل فعلی بازی، در تاریخ 10 نوامبر (20 آبان) بدون هزینه اضافه به تمام پیشرفت‌های گرافیکی این عنوان بر روی نسل بعد دسترسی خواهید داشت.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا