Ono: کپکام دنباله یک عنوان را تنها در صورت فروش بیش از 2 میلیونی آن خواهد ساخت

Famitsu توانسته مصاحبه‌ای با تهیه‌کننده مشهور Street Fighter IV، آقای Yoshinori Ono ترتیب دهد. آقای Ono در طی این مصاحبه به نکات جالب توجهی اشاره کرده است، از جمله برخی سیاست‌های Capcom در رابطه با اینکه چرا خبری از ساخت دنباله عناوینی همچون Street Fighter X Tekken ،Dino Crisis ،Onimusha و یا خیلی‌های دیگر نیست. اگرچه بیشتر صحبت‌های ایشان به نظر می‌رسد که شوخی بوده است، اما آقای Ono اطلاعات جدیدی نیز در مورد Street Fighter X Tekken فاش کرده است.

قسمتی از این مصاحبه که توسط Famitsu ترجمه شده، به شرح زیر است.

Ayana Tsubaki: چند سالی می‌شود که Capcom در حال پشتیبانی و جان‌بخشی به دنیای بازی‌های فایتینگ و همچنین برداشتن گام‌های بلندی در این راستا است. این مسئله‌ای است که من به عنوان یکی از بازیکنان این سبک، دوست دارم قدردانی خود را نسبت به آن ابراز کنم. علی‌الخصوص چند سال پیش، زمانی که شما علاقه خود را نسبت به ساخت نسخه جدیدی از Darkstalkers ابراز کردید، من با شنیدن آن خبر، بسیار خوشحال شدم.

Ono: من معذرت می‌خوام. [امّا] ما هیچ نسخه جدیدی از سری Darkstalkers به این زودی‌ها عرضه نخواهیم کرد. به این دلیل که Darkstalkers Resurrection نتوانست به آن فروشی که می‌خواستیم و انتظار داشتیم، برسد… بنابراین…

Ayana Tsubaki: اما من یکی از طرفداران این سری هستم و واقعاً دوست دارم که Capcom این کار را انجام دهد.

Ono: خب، در این صورت، تنها کاری که شما باید انجام بدی این هست که 4 میلیون نسخه از Darkstalkers Resurrections خریداری کنی!

Ayana Tsubaki: علاوه بر این، خیلی دوست دارم که نسخه جدیدی از سری Street Fighter X Tekken هم عرضه بشه.

Ono: در مورد Street Fighter X Tekken باید بگم که اگر تنها کمی بودجه بیشتر به پروژه اختصاص داده بشه، تصور می‌کنم که احتمالاً یک پچ دیگه برای بازی عرضه کنیم. ما حتی لیست تغییراتی که قرار هست در این پچ اعمال بشه رو هم از قبل برنامه‌ریزی کردیم.

Tsubaki: واقعاً؟ اما اگر بخوام صادقانه بگم، چیزی که الان بیشتر انتظارش رو دارم، یک دنباله برای این بازی هست. با این همه، Capcom vs. SNK رو اگر در نظر بگیریم، بازی آن چنان بزرگ و موفقی نبود تا اینکه CvS2 عرضه شد. به طوری که حتی امروزه هم، همه اون رو به عنوان یک فایتینگ خارق‌العاده می‌شناسند. بنابراین، من امیدوار بودم که یک چنین اتفاقی برای Street Fighter X Tekken هم بیفته.

Ono: این مسئله‌ای هست که منم دارم همیشه به Capcom میگم. اما در پایان یک روز کاری، تعدادی دیوارهای آجری هستند که یک فروشنده یا تاجر به هیچ وجه نمی‌تونه بر اون‌ها غلبه کنه! برای مثال، اگر یک بازی بیشتر از 2 میلیون فروش نکنه ما مجبوریم هر گونه برنامه‌ای که برای ساخت دنباله‌اش داشتیم رو لغو کنیم. به این معنی که ما مهارت و توانایی کافی رو نداشتیم. تنها کاری هم که بعد از اون می‌تونیم انجام بدیم، این هست که در مورد اون تجربه تامل کنیم و از اون درس بگیریم. بعدش چیزهایی که یاد گرفتیم رو در عناوین دیگه‌ای به کار بگیریم.

با گفته شدن این حرف‌ها و حالا که Bandai Namco Games بازی Tekken 7 رو معرفی کرده و Sega هم که هیچ برنامه‌ای برای ساخت عناوین فایتینگ نداره!، باید یک نفر دیگه باشه که با خلق یک‌سری رقابت‌های هیجان انگیز، شور و هیجان رو به صحنه برگردونه.

Tsubaki: اما Sega با تمام نیرو در حال کار روی فایتینگ های 2 بعدی، مثل Blade Arcus from Shining و Dengeki Bunko Fighting Climax هست، مگه نه؟

Ono: [درسته] اما هیچ کدوم از اون‌ها نسخه جدیدی از فرنچایز مربوطه نیستند! خب، من نمی‌تونم بگم که اشاره‌ام دقیقاً به کدوم فرنچایز هست، اما در هر حال، چیزی که شما انتظار اون رو دارید، یک عنوان بسیار بزرگ و قوی است [که بتونه با Tekken 7 رقابت کنه].

عنوانی بزرگ و قوی؟ شاید مثل عنوان معرفی‌نشده‌ای که سازندگان SF IV در حال کار بر روی آن هستند؟

آیا می‌خواهید که یک پچ دیگر برای Street Fighter X Tekken عرضه شود؟ اگر پاسخ‌تان به این سوال مثبت است، دوست دارید که شاهد چه تغییراتی در این پچ باشید؟

منبع

خروج از نسخه موبایل