اخبار بازیایکس باکس سری ایکسایکس باکس وان

استودیو 343 دیگر محتوای جدیدی برای بازی Halo Wars 2 عرضه نخواهد کرد

فرنچایز میلیارد دلاری هیلو در یک سال اخیر موفقیت‌های زیادی را تجربه کرده است که می‌توان به عرضه بازی Master Chief Collection، انتشار کتاب Shadows of Reach و آغاز فیلمبرداری سریال آن اشاره کرد. همچنین مایکروسافت در حال آماده‌سازی بازی Halo Infinite است تا پاییز امسال عرضه شود اما اینطور که به نظر می‌رسد به دلیل مشغول‌بودن استودیو 343، بازی Halo Wars 2 دیگر محتوای جدیدی دریافت نخواهد کرد.

Halo wars 2 Gameplay

بازی Halo Wars 2 در سال 2017 با تحسین فراوان هواداران سری عرضه شد و با ارائه یک داستان جذاب، گروه جدید Banished را به این فرنچایز وارد کرد. داستان این بازی به قدری در بین هواداران محبوبیت پیدا کرد که حالا Banished، دشمن اصلی مسترچیف در بازی Halo Infinite است. در سال‌ پس از عرضه، محتواهای زیادی برای بازی تولید شد که چند مرحله داستانی و یک حالت Hordeمانند را به بازی اضافه کرد.

در یک سال گذشته، هواداران زیادی خواستار محتوای جدید برای Halo Wars 2 بودند . حالا استودیو 343 در پاسخ گفته است که تمام منابع انسانی‌ آن‌ها در حال کار بر روی Halo: The Master Chief Collection و Halo Infinite هستند. این استودیو در ادامه گفته است که فعلا خبری از قسمت بعدی Halo Wars نخواهد بود. البته مایکروسافت در سال‌های اخیر علاقه زیادی به بازی‌های RTS نشان داده است و احتمال دارد در سال‌های آینده شاهد Halo Wars 3 باشیم.

بازی Halo Wars 2 هم‌اکنون بر روی کنسول‌های ایکس باکس و ویندوز 10 در دسترس است و شما می‌توانید از طریق سرویس Xbox Game Pass به آن دسترسی پیدا کنید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا