اخبار بازی

منتظر کاهش قیمت کنسول Nintendo Switch نباشید

کنسول Nintendo Switch

اگر منتظر کاهش قیمت کنسول Nintendo Switch توسط شرکت نینتندو بودید تا آن را در تعطیلات انتهای سال با قیمتی کمتر تهیه کنید بهتر است در برنامه خود تغییراتی ایجاد کرده و هر زمان که قادر بودید اقدام به خرید سیستم هیبریدی نینتندو نمایید. زیرا ظاهرا این شرکت بزرگ ژاپنی قصد ندارد از قیمت کنسول خود بکاهد.

در حین جلسه پرسش و پاسخی که در جریان نشست مالی کمپانی نینتندو برگزار شد از شونتارو فوروکاوا مدیر این کمپانی پرسیده شد که آیا برنامه‌ای برای کاهش قیمت کنسول Nintendo Switch در یک یا دو سال آینده دارند یا خیر؟ پاسخ فوروکاوا بدین شرح بود که آن‌ها برنامه‌ای برای کاهش قیمت کنسول خود ندارند. این پرسش با اشاره به عرضه کنسول Switch Lite مطرح شد که به واسطه حذف برخی از ویژگی‌های مدل معمولی، با قیمت کمتری ارائه می‌شود. هنگامی که درباره استراتژی قیمت‌گذاری‌های نینتندو و گمانه‌زنی‌ها پیرامون موضوع کاهش قیمت پرسیده شد فوروکاوا اظهار کرد شرکت برای کاهش قیمت کنسول خود برنامه‌ای نداشته و پیش‌بینی برای این موضوع در آینده صورت نگرفته است.

ما می‌خواهیم ارزش کالاهای‌مان را حفظ کرده و تا نقطه‌ای که ممکن است آن‌ها را به قیمت فعلی‌شان به فروش برسانیم. به دلیل اینکه سوددهی با توجه به کمیتی که در آینده تولید می‌شود می‌تواند شناور و متغییر باشد ما هیچ گونه تخمینی را برای کاهش میزان مشخصی در قیمت در نظر نمی‌گیریم.

ما می‌خواهیم سوددهی را از طریق افزایش تعداد واحد فروخته شده، بهبود بخشیده و سخت‌افزار خانواده Switch را تا جایی که ممکن است به فروش برسانیم.

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا