اخبار بازی

بیش از دو میلیون کاربر در بازی No Man’s Sky Beyond در یک هفته

بازی No Man’s Sky Beyond

هفته اخیر برای استودیو Hello Games، هفته بسیار پرمشغله‌ای بود زیرا سرانجام بازی No Man’s Sky Beyond که گسترش‌دهنده جدید این اثر به شمار می‌رود عرضه شد. بسته‌ گسترش‌دهنده‌ای که پشتیبانی از ویژگی واقعیت مجازی را به بازی اضافه کرده و در همین حال تیم سازنده در تلاش بوده تا با انتشار به‌روزرسانی‌های مداوم، رضایت مخاطبین را حفظ کند.

انتشار بسته گسترش‌دهنده Beyond سبب شد تعداد کاربرهای بازی No Man’s Sky به طور قابل توجهی افزایش پیدا کند به طوری که طی یک هفته پس از عرضه این به‌روزرسانی، تعداد پلیرهای آن به بیش از دو میلیون نفر رسید. امری که برای یک بازی و توسعه‌دهنده مستقل بسیار چشمگیر و قابل توجه به شمار می‌رود. شان مورای (Sean Murray) رئیس استودیو Hello Games با انتشار بیانه‌ای، قدردانی خود را نسبت به این موضوع و تعداد مخاطبین محصول خود ابراز کرد و توضیح داد:

به سختی می‌توان باور کرد که No Man’s Sky Beyond یک هفته قبل منتشر شد. چند وقت اخیر، زمان بسیار پرتنش و مهیجی برای ما بوده اما مشاهده مخاطبین بازی که دوباره اقدام به کشف ویژگی‌های جدید می‌کنند، دیدن افرادی که در Space Anomaly نزد یکدیگر جمع می‌شوند، اختراعات پیپیده‌ای را ایجاد می‌کنند و مشخصا با موجودات بیگانه برخورد می‌کنند برای ما ارزش بسیاری دارد. اضافه‌ کردن جاه‌طلبی‌های بزرگ به اثری که پیش از این نیز بزرگ و جاه‌طلبانه است هیچگاه آسان نیست. با این حال، این موضوع که بیش از دو میلیون نفر در هفت روز اول بازی را تجربه کنند بسیار خوشایند است.

در کنار اعلام تعداد پلیرهای بازی، استودیو Hello Games یادآوری کرد که مخاطبین در صورت برخورد با هر گونه مشکل که در بازی وجود دارد و نیازمند برطرف کردن است، آن را به تیم سازنده گزارش دهند. طی هفت روز گذشته و از زمان عرضه Beyond، سازندگان 13 پچ و به‌روزرسانی برای حل مشکلاتی که در بازی وجود داشت و نظیر کرش کردن، مشکلات مچ‌میکینگ و غیره می‌شد عرضه کردند. حال آن که تیم توسعه‌دهنده به مخاطبین خود اطمینان داده تا پیشتیبانی و ارائه به‌روزرسانی در آینده هم ادامه خواهد داشت.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا