اخبار بازینینتندو سوییچ

فروش کنسول نینتندو سوئیچ به بیش از 61 میلیون واحد رسید

شرکت Nintendo در گزارش مالی اخیر خود جزئیات جدیدی را از فروش نینتندو سوئیچ به‌اشتراک گذاشته که طبق آن، این کنسول موفق شده تا 61.44 میلیون واحد بفروشد. با بازی سنتر و جدید ترین اخبار بازی همراه باشید.

کنسول Nintendo Switch

با اینکه سوئیچ در چند ماه اخیر از لحاظ عرضه بازی‌های عظیم همانند همیشه نبوده، اما آمار فروش این کنسول همچنان روند رو به رشد خود را ادامه می‌دهد. طبق اعلام رسمی Nintendo، فروش کنسول نینتندو سوئیچ تا پایان ماه June به 61.44 میلیون واحد رسیده‌است. بدین صورت، در سه ماه اول سال مالی جاری (آپریل تا جون) 5.68 میلیون واحد از کنسول نینتندو سوئیچ در سراسر جهان به‌فروش رفته که رقم قابل توجهی به‌شمار می‌رود.

در مقایسه با آمار سال گذشته در این سه ماهه، نینتدو سوئیچ با رشد شگفت‌انگیز 166 درصدی روبرو بوده‌است. نکته قابل ذکر دیگر این است که 3.05 میلیون از فروش اخیر این کنسول به ورژن عادی سوئیچ و 2.62 میلیون دیگر به Nintendo Switch Lite مربوط می‌شود. همچنین در این گزارش گفته شده که مشکلات مربوط به کمبود موجودی Nintendo Switch در دوران شیوع ویروس کرونا تقریبا حل شده‌است.

عناوین فرست-پارتی این شرکت نیز همان‌طور که انتظار می‌رفت، عملکردی عالی را از خود به جا گذاشته‌اند. فروش بازی Animal Crossing: New Horizons و Super Smash Bros. Ultimate به‌ترتیب به 22.40 و 19.99 میلیون نسخه رسیده‌است. همچنین Mario Kart 8 Deluxe با فروش 26.74 میلیونی خود، همچنان پر فروش‌ترین بازی بر روی سوئیچ محسوب می‌شود.

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا