اخبار بازینینتندو سوییچ

تعداد کاربران سوییچ آنلاین به 26 میلیون رسید

امروز در طی جلسه مدیریتی شرکت نینتندو اعلام شد که به لطف انتشار بازی  Animal Crossing: New Horizons تعداد اعضای سوییچ آنلاین به 26 میلیون نفر رسیده است.

بگفته‌ی نینتندو تعداد این مشترکان همچنان در حال افزایش است. افزایش ناگهانی این رقم بعد از عرضه‌ی بازی Smash Ultimate رخ داد و صعود آن با عناوین Pokemon Sword and Shield و New Horizons ادامه یافت. بسیار واضح است که نینتندو قصد دارد عملکرد اتصال به انیترنت بازی‌های انحصاری خود را در آینده افزایش دهد.

این شرکت اعلام کرد که با پیشرفت بیشتر، آنها قصد دارند تلاش خود را برای جلب رضایت مشتریان افزایش دهند در حالیکه از کیفیت دراز مدت پلتفرم خود با اضافه کردن عناوینی جذاب که سرویس سوییچ آنلاین را توانمند می‌کند اطمینان حاصل می‌کنند. اگر بخاطر داشته باشید، تعداد کاربران این سرویس در آپریل 2019 چیزی نزدیک به 9.8 میلیون نفر بود که در ژانویه سا  2020 به 15 میلیون نفر رسید.

البته نینتندو مشخص نکرد چه تعدادی از این رقم با طرح خانوادگی عضو این سرویس شدند چنانکه به ازای هر اشتراک خانوادگی هشت نفر می‌توانند عضو این سرویس شوند.

همچنین در خبری دیگر نینتندو اعلام کرد که قسمت جدید نینتندو دایرکت مینی فردا 17 سپتامبر با تمرکز بر عناوین سوم‌شخص پخش خواهد شد.

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

  1. تتریس 99
    و کالکشن بازی های SNES
    و آنلاین بازی کردن

    به نظرم 7 دلار تو سال می ارزه 😀
    که خدا رو شکر همین مقدار میدیم به واسطه سرویس خانوادگی 😀
    چرا بقیه کمپانی ها همچین ایده خوبی ندارن 😀
    عدل از بین این همه سرویس، فقط سرویس آنلاین داغون نینتندو باید همچین شرایط اشتراک ایده آلی داشته باشه :دی

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا