اخبار بازی

تاریخ عرضه مجموعه مستند جدید Nintendo مشخص شد

مستند Playing With Power: The Nintendo Story که به تاریخچه این غول ژاپنی می‌پردازد، در تاریخ 1 مارچ 2021 (11 اسفند) منتشر می‌شود. با بازی سنتر و جدید ترین اخبار بازی همراه شوید.

تصویر Reggie Fils-Aimé و Mario

این مستند از طریق پلتفرم استریمینگ Crackle و به‌صورت رایگان پخش خواهد شد. به گزارش Deadline، مجموعه Playing With Power در قالب 5 قسمت مختلف و در طول 4 سال تولید شده است. مستند از روزهای اولیه نینتندو تا تبدیل شدن آن به خانه تعدادی از سری بازی‌های نمادین این صنعت مانند ماریو، زلدا و متروید را پوشش می‌دهد.

راوی و تهیه‌کننده اجرایی این مجموعه یعنی آقای Sean Astin ضمن ذکر این نکته که صحبت کردن در مورد تاریخ شرکت Nintendo در چنین زمان کمی جاه‌طلبانه به‌شمار می‌رود، در گفتگوی خود با ددلاین گفته:

“فکر می‌کنم ما یک سفر پنج قسمته را خلق کرده‌ایم که دروازه دنیای ویدئو گیم و این کمپانی افسانه‌ای را به گونه‌ای باز می‌کند که افراد زیادی تاکنون ندیده‌اند.”

این مستند شامل مصاحبه با اسم‌های بزرگی از جمله رجی فیلس-ایمی، ران جودی (مؤسس نینتندو آمریکا)، تام کالیسنک (رئیس سابق سگا) و فیل اسپنسر بوده و تمام 5 قسمت آن به‌صورت همزمان در تاریخ 1 مارچ (11 اسفند) در دسترس قرار می‌گیرند.

نوشته های مشابه

‫4 دیدگاه ها

  1. [QUOTE=”Cpt. price, post: 4935390, member: 122954″]
    پلتفرم Crackle که خب رایگان هست اما زمانی که پخش شد به احتمال زیاد از جاهای دیگه هم میتونید تهیه کنید و ببینید.
    [/QUOTE]
    متاسفانه crackle با راه دور زدن شیلتر هم حاظر نیست من رو بپذیره 🙁 … به هر حال، امیدوارم جا های دیگه غیر از این پلتفرم هم پیدا بشه، ممنون.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا