پروژه جدید Ninja Theory؛ متفاوتتر و جاهطلبانهتر از همیشه
استودیو Ninja Theory در جدیدترین آگهی شغلی خود بدنبال فردی به عنوان طراح مبارزات (Combat Designer) در یک بازی سوم شخص است. این استودیو در لیست کاری خود عنوان کرده :
در این موقعیت شغلی، شما با تیمی از طراحان با تجربه همکاری خواهید کرد که مرزهای ممکن در طراحی نبردهای تنبهتن و گیمپلی را جابجا میکنند. این کار با ترکیب سبک سینمایی استودیوی ما با سطوح جدیدی از آزادی و انتخاب بازیکن انجام میشود. وظایف این طراح شامل طراحی و پیادهسازی سیستمها و مکانیکهای مبارزهای، رفتار دشمنان در داخل و خارج از مبارزه و همکاری با تیم طراحی مراحل برای اطمینان از جذابیت و هماهنگی مبارزات با روایت داستانی است.
این شغل نیازمند تسلط بر Unreal Engine 5 یا ابزارهای معادل، درک عمیق از مکانیکها و سیستمهای مبارزهای در بازیهای اکشن سومشخص، مهارتهای قوی در ارتباط و همکاری تیمی و توانایی کار در یک محیط پویا و سریع است. همچنین، داشتن تجربه عملی در طراحی دشمنان و باسها برای بازیهای AAA یک مزیت محسوب میشود.
استودیو Ninja Theory به دنبال فردی است که بتواند به طور مستقل کار کند، کیفیت کار را همیشه تحت نظر داشته باشد و با تیمهای مختلف مانند انیمیشن، صداگذاری، برنامهنویسی و طراحی شخصیت همکاری کند. همچنین، توانایی نمونهسازی و بهینهسازی سریع سیستمهای مبارزهای و علاقه به طراحی سیستمهای گیمپلی گسترده، امتیاز محسوب میشود.