اخبار بازی

تهیه‌کننده سری NieR به ساخت یک بازی معرفی نشده اشاره می‌کند

تهیه‌کننده سری NieR، آقای یوسوکه سایتو به‌تازگی عنوان کرده که بر روی یک بازی معرفی نشده جدید کار می‌کند. با بازی سنتر و جدید ترین اخبار بازی همراه باشید.

بازی NieR Replicant

مجله فامیتسو به رسم همیشگی پیام‌های پایان سال برخی از چهره‌های شناخته شده صنعت بازی‌های ویدئویی در ژاپن را منتشر کرده است. در این میان، یکی از تهیه‌کنندگان شرکت Square Enix یعنی Yosuke Saito در خصوص موارد مختلفی صحبت کرده که در ادامه به آن‌ها می‌پردازیم.

یوسوکه سایتو اشاره کرد که کلمه کلیدی او برای سال آینده “NieR” خواهد بود. او گفت که این سری با NieR Reincarnation و NieR Replicant v1.22 برای مدتی ادامه پیدا می‌کند. سایتو همچنین عنوان کرد در کنار عناوین نامبرده، بر روی بازی Babylon’s Fall و همچنین یک پروژه کاملا جدید کار می‌کند و بسیار مشغول است.

هنوز جزئیاتی از این عنوان جدید اعلام نشده است. مشخص نیست که آقای یوکو تارو (کارگردان NieR: Automata) نیز در این پروژه نقش خواهد داشت یا خیر.

در خصوص بازی Babylon’s Fall نیز باید گفت که این عنوان توسط اسکوئر اینکس و استودیو PlatinumGames در دست ساخت قرار دارد. بازی ابتدا در E3 2018 معرفی شده بود و آخرین نمایش آن به بیش از یک سال پیش بر می‌گردد. در حالی که قرار بود در تابستان 2020 اطلاعات بیشتری از بازی منتشر شود، اما تریلر سال 2019 آخرین چیزی بود که از Babylon’s Fall دیدیم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا