اخبار بازی

فروش بازی NieR: Automata به 4.85 میلیون نسخه رسید

طبق اعلام رسمی شرکت Square Enix، فروش جهانی و همچنین دیجیتالی بازی NieR: Automata از 4.85 میلیون نسخه عبور کرده‌است. با بازی سنتر و جدید ترین اخبار بازی همراه باشید.

بازی NieR: Automata

اسکوئر اینکس این خبر را طی نمایش اخیر خود در رویداد آنلاین توکیو گیم شو 2020 اعلام کرد. آخرین بار آمار فروش NieR: Automata در ماه مارچ امسال اعلام شده بود که عدد 4.5 میلیون را نشان می‌داد. بنابراین می‌توان گفت که به‌عنوان یک بازی تک نفره داستانی، NieR: Automata همچنان عملکرد بسیار مثبتی دارد.

عنوان NieR: Automata ابتدا در سال 2017 برای PlayStation 4 و PC عرضه شد. این بازی اکشن نقش آفرینی آینده‌ای را به‌تصویر می‌کشد که در آن بشریت تقریبا سقوط کرده‌است. جمعیت باقی مانده نیز در حالی که موجودات فضایی و ماشین‌های تحت سلطه آن‌ها زمین را در دست گرفته‌اند، در ماه مستقر شده‌اند. بازیکن با داستان دو اندروید (با نام‌های 2B و 9S) که دستور دارند کنترل زمین را پس بگیرند همراه خواهد شد.

پس از اینکه ساخته استودیو PlatinumGames با تحسین بسیاری از منتقدان مواجه شد، سرانجام این بازی در دسترس کاربران کنسول نسل هشتمی مایکروسافت نیز قرار گرفت. بازی NieR: Automata هم‌اکنون برای رایانه‌های شخصی، پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان در دسترس است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا