اخبار بازی

نسخه بعدی مجموعه بازی Mega Man در حال ساخت است

بازی Mega Man

ظاهرا ساخت نسخه بعدی مجموعه بازی Mega Man آغاز شده است. تهیه‌کننده این مجموعه در مصاحبه اخیر خود گفت نسخه اصلی بعدی این مجموعه در فرآیند تولید قرار گرفته است.

کازوهیرو تسوچیا (Kazuhiro Tsuchyia) تهیه‌کننده مجموعه مورد بحث در گفتگو با تشریه ژاپتی 4Gamer، در پاسخ به سوالاتی پیرامون نسخه بعدی و بازگشت نسخه‌های فرعی آن توضیح داد:

عناوین بسیاری وجود دارد که شخصا می‌خواهم روی آن‌ها کار کنم اما حقیقت این است که نسخه بعدی مجموعه بازی Mega Man که قرار است ساخته شود انتخاب شده. در حال حاضر دوست دارم تا از ارائه جزئیات بخصوص خودداری کنم. بنابراین منتظر رونمایی رسمی آن بمانید.

با این حال من فکر می‌کنم در مجموعه Mega Man چیزی به اسم نسخه فرعی وجود ندارد. مجموعه فرعی آن به نوبه خود یک بازی اصلی به شمار می‌رود. وقتی صحبت از این مجموعه می‌شود مخاطبین نسخه‌های مختلفی از آن را در ذهن خود مجسم می‌کنند و به نظرم به همین دلیل است که ایده و تصور هر شخص از Mega Man براساس هر نسل تغییر می‌کند. به همین خاطر ما نمی‌خواهیم ادامه هیچ نسخه و مجموعه‌ای از Maga Man را در آینده انکار کنیم.

در همین مصاحبه، تهیه‌کننده این سری اظهار کرد که شرکت کپکام قصد دارد با تزریق محرک دائمی به این مجموعه، آن را تا 10 الی 20 سال آینده ادامه و گسترش دهد. بازی Mega Man 11 آخرین عنوان از این سری است که سال گذشته برای پلتفرم‌های مختلف منتشر شد و براساس گزارش مالی شرکت کپکام، فروش قدرتمندی را تجربه کرده است.

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

  1. ایول \m/میبینم که با رفتن احمقی مثل Keiji Inafune سری روز به روز داره بهتر میشه mega man 11 باید تو فرصت مناسب دان و تجربه کنم دموش که خیلی خوب بود امیدوارم برن mega man legends 3 که کنسل شد بسازن یا قسمت 1.2 ریمیک کنن یا اصلا برن سراغ mega manX در هر صورت مرسی کپکام که سری رو فراموش نکردی:x

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا