اخبار بازی

نسخه جدید بازی Bioshock توسط استودیو تازه تاسیسی در حال ساخت است

بازی Bioshock

شرکت 2K Games اخیرا به صورت رسمی اعلام کرد که استودیو جدیدی به نام Cloud Chamber تاسیس کرده که مشغول کار و توسعه نسخه جدید بازی Bioshock است.

کلی گیلمور (Kelley Gilmore) ریاست این استودیو تازه تاسیس را برعهده خواهد داشت. توسعه‌دهنده‌ای که پیش از این روی سایر فرنچایزهای شرکت 2K مانند XCOM و Civilization کار کرده است. انتصاب ایشان به عنوان رئیس و مدیر، استودیو Cloud Chamber را به اولین استودیو در تاریخ شرکت 2K تبدیل می‌کند که توسط یک خانم تاسیس و مدیریت می‌شود.

پس از اعلام این موضوع، وبسایت کوتاکو با انتشار گزارشی اظهار کرد که شرکت 2K Games جواز ساخت و تولید چهارمین نسخه از مجموعه بازی Bioshock را برای اولین بار در سال 2015 صادر کرده بود. استودیو Certain Affinity که سابقه کار روی عناوینی چون Halo و Call of Duty را دارد در آن زمان قرار بود وظیفه تولید این پروژه را برعهده داشته باشد. امری که در نوع خود جالب به شمار می‌رود زیرا استودیو Certain Affinity زیرمجموعه 2K به شمار نمی‌رود. پس از مدتی کمپانی 2K تصمیم گرفت تا کار انجام شده توسط Certain Affinity روی پروژه را کنسل کند و وظیفه ساخت و کار روی نسخه جدید بازی Bioshock را به یکی از استودیوهای زیرمجموعه خود واگذار کند.

در حالی که شایعات ساخت چهارمین نسخه از این سری محبوب برای مدت‌‍‌هاست که به گوش می‌رسد سرانجام مهر تاییدی برای در دست ساخت بودن آن زده شد. متاسفانه جزئیات بیشتری در رابطه با این پروژه در دسترس نیست و باید تا انتشار اخبار و اطلاعات و البته معرفی رسمی این بازی منتظر بمانیم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا