ترکیب فانتزی و واقعیت؛ تأثیر Final Fantasy XV و DMC بر بازی Lost Soul Aside
بازی “Lost Soul Aside” که توسط استودیوی Ultizero Games در حال توسعه است، به عنوان یک بازی اکشن نقشآفرینی شناخته میشود که از چندین بازی محبوب دیگر الهام گرفته است. یانگ بینگ، کارگردان این بازی، در مصاحبهای با مجله Famitsu، به طور مفصل در مورد تاثیر بازیهای “Final Fantasy XV”، “Bayonetta”، “Ninja Gaiden” و “Devil May Cry” بر ساخته خود توضیح داده است.
تاثیر Final Fantasy XV بر زیباییشناسی بازی:
یانگ بینگ، در سالهای ابتدایی توسعه بازی، به تنهایی روی پروژه کار میکرد. او به شدت تحت تاثیر نحوه ترکیب واقعیت و فانتزی در بازی “Final Fantasy XV” قرار گرفت و تلاش کرد همین تعادل را در تمام جنبههای دنیای “Lost Soul Aside” پیاده کند.
برای مثال، شخصیت اصلی بازی، کایزر، ترکیبی از سبک انیمه و واقعگرایانه است. مدل مو و ویژگیهای صورت او به سبک انیمه طراحی شدهاند، اما بقیه بدن او، از جمله پوست، لباسها و موها، به شکل واقعگرایانهتری طراحی شدهاند. یانگ بینگ حتی برای طراحی لباسهای کایزر به یک طراح مد واقعی مراجعه کرد و پس از طراحی و دوخت لباسها در دنیای واقعی، آنها را در بازی بازسازی کرد.
علاوه بر طراحی شخصیتها، زیباییشناسی تمیز و راحت “Final Fantasy XV” نیز به الهام بخشیدن به سبک کلی “Lost Soul Aside” کمک کرده است.
تاثیر Bayonetta، Ninja Gaiden و Devil May Cry بر سیستم مبارزه:
یانگ بینگ به حرکات پر زرق و برق و هنرمندانه “Bayonetta”، سرعت مبارزه “Ninja Gaiden” و عمق و تنوع مبارزات “Devil May Cry” به عنوان منابع الهام خود اشاره کرده است.
تیم توسعه “Lost Soul Aside” به طور مداوم در حال بهبود و اصلاح سیستم مبارزه بازی است تا بازیکنان حس عمق و سرعت را در طول مبارزات تجربه کنند. مانند “Devil May Cry”، بازیکنان میتوانند سبک بازی شخصی خود را با توجه به مهارتهایشان ایجاد کنند.
همچنین، وجود دستیار کایزر به نام آرنا، به بازیکنان با سطوح مختلف مهارت کمک میکند تا بدون مواجهه با موانع زیاد، در بازی پیشرفت کنند.
به طور خلاصه، “Lost Soul Aside” ترکیبی از زیباییشناسی “Final Fantasy XV” و اکشن سریع و عمیق بازیهایی مانند “Bayonetta”، “Ninja Gaiden” و “Devil May Cry” است که میتواند برای طرفداران این سبک بازیها جذاب باشد.