اخبار بازی

نسخه جدیدی از عنوان Test Drive Unlimited در راه است

مسئولیت این بازی با استودیو سازنده ی عنوان های WRC و مجموعه TT Isle of Man است

چهارده سال از اولین تجربه ما با عنوان خاظره انگیز و جذاب Test Drive Unlimited میگذرد. بازی ای که در آن به صورت open world میتوانستیم رانندگی کنیم و مسابقه دهیم. 10 سال پیش هم آخرین قسمت از این عنوان روانه بازار شد.
امروز خبر ساخت نسخه جدید این بازی تائید شد.  این بازی قرار است توسط سازنده سری بازی های World Rally Championship و مجموعه TT Isle of Man یعنی استودیو ی Kylotonn ساخته شود .

عنوان test drive

مدیر بخش انتشار شرکت  Nacon (نام جدید شرکت Bigben )، آقای Benoit Clerc در راستای این خبر گفت :”  آنها در پاریس و لیون مستقر هستند. تخصصشان بازی های racing است. مسابقات رانندگی  off-road را با عنوان WRC و  مسابقات موتورسواری را با Isle of Man TT ساخته اند. اکنون هم بزرگترین پروژه ی ما تا به امروز را در دست خواهند داشت.”
شنیده ها حاکی از آن است که 90 ماشین در بازی موجود خواهد بود، تعداد خانه های شخصیت بازی احتمال میرود که بیشتر از نسخه های قبلی باشد. سیستم فیزیک این گیم هم گفته میشود از WRC 8 قرض گرفته خواهد شد.

Test-Drive-Unlimited-2 عنوان

بازی بعدی استودیو Kylotonn ، عنوان  TT Isle of Man 2 ، در اولین روز سال 1399 (20 مارچ) منتشر خواهد شد. پس میتوان به شنیدن اخبار خوبی در مورد این بازی امیدوار بود.

احسان عجمی نژاد فرد

َAre gamers really scaping Reality or just enjoying different ones ?

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا