اخبار بازی

شایعه: اطلاعات جدیدی از روند ساخت بازی Elden Ring لو رفت

اخیرا شایعه جدیدی از بازی Elden Ring منتشر شده که اطلاعات جالبی را از روند ساخت این عنوان مرموز به‌اشتراک می‌گذارد. با بازی سنتر و جدید ترین اخبار بازی همراه باشید.

بازی Elden Ring

به‌تازگی آقای فرانسیسکو فاستی، یکی از نویسندگان وب‌سایت ایتالیایی Everyeye، صحبت‌هایی را در خصوص بازی الدن رینگ داشته است. به گفته او، بازی هم‌اکنون در مرحله پالیش قرار دارد. اینطور که به‌نظر می‌رسد، روند توسعه خود بازی چند ماه پیش به‌پایان رسیده و اگر همه‌گیری کووید-19 برنامه‌های استودیو From Software را بهم نمی‌ریخت، Elden Ring تا الان منتشر شده بود. همچنین او اشاره کرد که بازی شباهت زیادی به سری Dark Souls خواهد داشت.

فاستی پیش‌تر به‌درستی اطلاعات مختلفی را فاش کرده بود (از جمله حضور نداشتن الدن رینگ در The Game Awards 2020)، اما همچنان باید برای تأیید شدن این موضوع منتظر اعلام رسمی فرام سافتور و باندای نامکو بمانیم. خوشبختانه اگر گفته‌های این اینسایدر و دیگر افراد شناخته شده در میان طرفداران سری سولز (مانند لنس مکدونالد) واقعی باشند، به‌زودی متوجه آن خواهیم شد و شاهد انتشار اطلاعات رسمی خواهیم بود.

در اخباری دیگر، آقای فیل اسپنسر مدتی پیش از تجربه خود با Elden Ring سخن گفته بود. از نظر او، این بازی جاه‌طلبانه‌ترین اثر آقای هیدتاکا میازاکی تا به امروز است.

نوشته های مشابه

‫5 دیدگاه ها

  1. [QUOTE=”Cpt. price, post: 4918686, member: 122954″]
    همچنین او اشاره کرد که بازی شباهت زیادی به سری Dark Souls خواهد داشت.
    [/QUOTE]
    نو شِت :دی. دارک سولز – دارک سولز ویکتوریایی – دارک سولز ژاپن فئودال – دارک سولز نورث متالوژی؟

  2. [QUOTE=”Cpt. price, post: 4918686, member: 122954″]
    . همچنین او اشاره کرد که بازی شباهت زیادی به سری Dark Souls خواهد داشت.
    [URL=’https://www.bazicenter.com/news/game-news/new-rumour-shares-more-details-on-elden-ring-development/’]Continue reading…[/URL]
    [/QUOTE]
    دستتون درد نکنه ما که راضی ایم به این شباهت .خدا هم ازتون راضی باشه 😀

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا