اخبار بازی

قسمت جدید بازی Mass Effect در حال ساخت است

استودیو Bioware رسما اعلام کرد که در حال ساخت قسمت جدید بازی Mass Effect است.

Mass effect 4

در انتهای مراسم The Game Awards، یک تیزر پخش شد که با جمله‌ی “Mass Effect ادامه خواهد داشت” به پایان رسید و بعد از آن صفحه رسمی استودیو Bioware در توییتر اعلام کرد که قسمت جدید این سری در حال سپری‌کردن مراحل اولیه تولید است.

در این تیزر شاهد چندین سیاره و ستاره در طول کهکشان بودیم و حتی صدای Reaperها هم شنیده شد. سپس شاهد کوهنوردی یک شخصیت کلاه دار در آب و هوای برفی بودیم که تیکه‌ای از زره N7 را پیدا کرد. این شخصیت از نژاد Asari است و شباهت زیادی به Liara دارد. مایکل گمبل، کارگردان پروژه‌های Bioware، با انتشار توییتی به طرفداران گفته است که رازهای زیادی در این تیزر نهفته است و باید به آن با دقت گوش بدهند. همچنین چندی پیش گزارشاتی مبنی بر ساخت قسمت جدید Mass Effect توسط افراد باتجربه تیم Bioware منتشر شده بود.

اینطور که به نظر می‌رسد باید مدت زیادی منتظر این بازی باشیم اما طرفداران این فرنچایز می‌توانند به زودی ریمستر سه‌گانه اصلی را در Mass Effect: Legendary Edition تجربه کنند که بهار سال آینده بر روی کنسول‌های ایکس باکس وان، ایکس باکس سریز ایکس، ایکس باکس سریز اس، پلی استیشن 4، پلی استیشن 5 و PC منتشر خواهد شد.

نوشته های مشابه

‫4 دیدگاه ها

  1. از اونجایی که با اون اندینگ های ME 3 قشنگ راه دنباله ی سری اصلی رو بستن به نظرم باز شاهد یه اسپین افی هستیم که تو دوران کمای شپرد روایت میشه و کاراکتر اصلی هم یه چیزی مثل warden commander در dao هست.
    [SPOILER=”پایان ME3″]اگه هم دنباله سری هست احتمالا دنباله بدترین پایانه m3 هست که در لحظه آخر زنده بودن شپرد رو نشون میداد. 8->[/SPOILER]

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا