اخبار بازیایکس باکس سری ایکسپلی استیشن 5

ویدئوی جدید بازی Devil May Cry 5 Special Edition سلاح‌های ورجیل را نشان می‌دهد

هرچند ویدئوی منتشر شده بسیار کوتاه است، اما می‌توانیم در آن نگاهی سریع به برخی از سلاح‌های ورجیل در بازی Devil May Cry 5 Special Edition داشته باشیم. با بازی سنتر و جدید ترین اخبار بازی همراه باشید.

توجه: این ویدئو سلاح‌های معرفی‌نشده ورجیل در DMC V را به‌نمایش می‌گذارد. اگر ترجیح می‌دهید آن‌ها را تا قبل از تجربه بازی نبینید، همین حالا صفحه را ببندید.

این ویدئوی کوتاه که در بخشی از تیزر قسمت بعدی برنامه ReAL eSports News منتشر شده، به‌لطف صفحه توئیتر DMCInfo در فضای آنلاین در حال پخش شدن است. در این ویدئو ورجیل را در حال مبارزه می‌بینیم که از سلاح Beowulf استفاده می‌کند. به‌نظر می‌رسد ضربات این سلاح در نسخه 5، شباهت زیادی با آنچه که در Devil May Cry 4: Special Edition دیدیم دارد. علاوه بر آن، در چند فریم کوتاه و هنگامی که بازیکن در حال سوئیچ کردن بین سلاح‌هاست، سلاح Force Edge نیز در میان آن‌ها دیده می‌شود.

قابل بازی بودن ورجیل در Devil May Cry 5 Special Edition یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های این نسخه است، اما این شخصیت در انحصار کنسول‌های نسل بعد نمی‌ماند. کاربران رایانه‌های شخصی، پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان می‌توانند در تاریخ 15 دسامبر (25 آذر) شخصیت ورجیل را به‌صورت جداگانه و با قیمت 5 دلار خریداری کنند. اما سایر ویژگی‌های نسخه مخصوص Devil May Cry 5 مانند بهبودهای بصری، درجه سختی Legendary Dark Knight و حالت Turbo Mode مختص نسل بعد خواهد بود.

بازی Devil May Cry 5 Special Edition همزمان با عرضه کنسول‌های پلی استیشن 5 و ایکس باکس سری ایکس منتشر خواهد شد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا