اخبار بازی

تصاویری از بازی جدید استودیو Playdead منتشر شد

 استودیو پلی‌دد (Playdead) سازندۀ دو عنوان تحسین شدۀ Limbo و Inside در طول چند سال گذشته در سکوت خبری قرار داشت، اما مدتی پیش باخبر شدیم که این استودیو بر روی پروژۀ جدیدی کار می‌کند. برای بازی جدید استودیو Playdead تاکنون حتی نامی مشخص نشده است، متاسفانه این استودیو در رونمایی از بازی بعدی خود تنها به چندین پست بسنده کرده و اطلاعات چندانی از آن منتشر نکرده است. اما به‌ تازگی پس از گذشت مدتی طولانی، استودیو پلی‌دد در اکانت توییتر و سایت رسمی خود تصاویری مفهومی از بازی جدید خود منتشر کرده است که در ادامه می‌توانید آنها را مشاهده کنید.

4بازی جدید playdead3بازی جدید playdead1بازی جدید playdead
2بازی جدید playdead6بازی جدید playdead5بازی جدید playdead

آقای «آرنت جنسن» یکی از بنیان گذاران استودیو پلی دد دربارۀ بازی جدیدشان گفته است :

این بازی از دو عنوان قبلی یعنی Limbo و Inside بزرگتر است و مکانیزم آن مانند دو عنوان ذکر شده نخواهد بود. این عنوان در سبک سوم شخص است ، محیط‌ ها در آن وسیع‌تر از گذشته هستند و بازیکن می‌تواند در آن به جستجو بپردازد. ما در چند سال گذشته بازی‌های دو بعدی ساخته‌ایم و دیگر از محدودیت‌های این سبک خسته شده‌ایم.

با نگاهی به تصاویر منتشر شده، به نظر می‌رسد تم این بازی مانند Limbo و Inside تاریک باشد و در کنار آن تعداد اشیاء و طراحی‌های پس‌زمینه نیز پیشرفت زیادی کرده‌ است. مانند عناوین گذشته استودیو پلی دد در این عنوان نیز معماهای مختلفی وجود دارد و با کمی چاشنی علمی‌تخیلی، بازیکنان را در نقش یک فضانورد قرار می‌دهد تا در محیط‌های وسیع به اکتشاف بپردازد.

بازی‌های Inside و Limbo جزو بهترین آثار مستقلی هستند که تاریخ بازی‌های ویدیویی تابه‌حال به خود دیده است باید منتظر ماند و دید که آیا پروژه جدید استودیو Playdead می‌تواند مانند دو بازی پیشین آنها موفق ظاهر شود.

نوشته های مشابه

‫3 دیدگاه ها

  1. [QUOTE=”JohnnySilverhand, post: 4604799, member: 146577″]
    قبلا که دیده بودم وقتی تو فروم پوشش داده میشد مطلب عضو تحریریه فقط رو همون صحفه اصلی گزاشته میشد!
    من فقط برام سوال شد حالا یجور میگید انگار ما یکی از اون دوستان که پوشش میده اخبار نیستیم:|
    [/QUOTE]
    من بصورت کلی گفتم… خسته نباشید بهتون میگم و لطفا در بهتر شدن سایت بکارتون ادامه بدید :)>-

  2. [QUOTE=”JohnnySilverhand, post: 4604672, member: 146577″]
    [URL=’https://forum.bazicenter.com/members/91789/’]B.F.M.V[/URL]
    دوست عزیز شما برای چی از رو اخبار پوشش داده شده یکی دیگه میزنید؟ سر الن ویک هم همین کار کردید شاید اطلاعیه های شما هم مثل مال من مشکل داره!
    [/QUOTE]
    هیچ مشکلی در هیچ قسمتی وجود نداره!
    طبق هماهنگی‌ که انجام میشه، اخبار بین تیم تحریریه تقسیم میشه و هر کس خبری رو پوشش میده.
    حالا اگه اینجا صد نفر یک خبر رو پوشش میدن صفحه اصلی سایت مهمترین قسمته…. و ما باید این خبر رو در صفحه‌ی اصلی سایت قرار بدیم. با قالب و مسایل نگارشی درست…
    اگه یکم دقت میکردی میفهمیدی که این تاپیک‌هایی که دوستان میزنن فقط تو فروم در دسترسه ، البته اینکار قابل احترامه… دوستان زحمت میکشند و اخبار رو به اشتراک میزارن.

    مشخصه شما اصلا بخش اخبار تو صفحه رسمی سایت رو مشاهده نمیکنید.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا