نیل دراکمن: ساخت اقتباس سریالی The Last of Us چالش جالبی است
آقای نیل دراکمن اخیرا در خصوص سریال اقتباسی در دست ساخت از بازی The Last of Us صحبتهای تازهای داشته و کار کردن بر روی آن را چالشی جالب خواندهاست.
دراکمن که وظیفه نویسندگی سریال The Last of Us را بر عهده دارد و یکی از تهیهکنندگان اجرایی نیز بهشمار میرود، در مصاحبه خود با Entertainment Weekly از ساخت این سریال صحبت کردهاست. به گفته او، ناتی داگ قصد دارد مخاطبان با بازی لست آو آس احساس نفرت، گناه و شرم داشتهباشند؛ اما القا کردن چنین احساسی بهطور کامل در فیلم و یا سریال امکانپذیر نیست:
“با حذف کردن تعامل از داستان، چگونه میتوان همچنان قصه را برای این رسانه نیز خاص نگه داشت؟ چنین چیزی یک چالش جالب است که من فکر میکنم درسهای زیادی برای یاد گرفتن در خصوص آن وجود دارند.” دراکمن در ادامه از همکاری با آقای Craig Mazin (خالق سریال چرنوبیل) صحبت میکند: “من یکی از طرفداران بزرگ سریال چرنوبیل هستم و فرصت دیدار با Craig Mazin را داشتهام. دانستن اینکه او نیز هماندازه من طرفدار The Last of Us است… Craig ایدههایی را در خصوص چگونگی ساخت این اقتباس سریالی در نظر داشت. کار کردن در زیر چتر HBO و نویسنده خلاقی که او را تحسین میکنی فوقالعاده است.”
آقای Gustavo Santaolalla که وظیفه ساخت موسیقی بازی اصلی را داشت نیز برای ساخت سریال باز میگردد. طبق گفته سازندگان، سریال The Last of Us فعلا در حالت پیشتولید قرار دارد و پس از انتشار بازی The Last of Us Part 2، مراحل ساخت آن آغاز میشود. هنوز اطلاعاتی در خصوص تیم بازیگران و بازه زمانی عرضه سریال در دسترس نیست، اما تأیید شده که اقتباس HBO قرار است داستان نسخه اول بازی را روایت کند.
چون بازی اول طرفدار زیاد داره پس پتانسیل viewership اش شدیداً میره بالا برای pilot ، دیگه بقیه اش میمونه به HBO و Craig Mazin که کارش در Chernobyl واقعاً تحسین برانگیز بود و بجز TLOU روی فیلمنامه Borderlands هم داره کار میکنه ، انتخاب بازیگر هم
تاثیر زیادی در جلب مخاطب داره
[QUOTE=”Ali Venom, post: 4771131, member: 97585″]
والا در مورد کیس دلست فکرنکنم سخت باشه ها! واک ترو بازی رو چهل و پنج دقیقه ای کات و هفتگی پخش کنند حله
[/QUOTE]
خدایی سخته آقا… 😀 حالا شما یه دید دیگه ای داری که بارها سرش بحث شده تو فروم و اتفاقا بنظرم بحث جالبی هم بوده بعضی وقتا. ولی برای مثال مقدمه نسخه اول یا فرار از بیمارستان توی مراحل آخر 90 درصدش گیمپلی بوده و تاثیرگذار، درسته بازی کات سین زیاد داره ولی با بازی های کوانتیک دریم طرف نیستیم دیگه. 😀
دراکمن اتفاقا یه بار در مورد این موضوع صحبت میکرد، میگفت فلسفه ما اینه پلیر تنها زمانی وارد کات سین بشه که هیچ کار جالبی واسه انجام دادن نمونده باشه. این قضیه با اضافه شدن گفت و گوهای انتخابی توی گیمپلی و مراحلی مثل A Normal Life توی آنچارتد 4 (بخشی که آزادانه توی خونه نیتن میچرخی) هی گسترش پیدا کرد و به نظر میرسه با Part II بیشتر از همیشه پر رنگ تر بشه. اصن یکی از دلایلی که محیط ها بزرگتر شدن و اسب سواری برگشته اینه که تعامل شخصیت ها در گیمپلی بیشتر بشه! 😀
[QUOTE=”Arima Kishou, post: 4771137, member: 110377″]
اگه بخواد داستان همون قسمت اول باشه رسما خسته نباشن، وقتی توی بازی به این خوبیه و مثل فیلم و سریال ها میمونه…واقعا نیازی نیست:|
[/QUOTE]
فعلا چیزی که رسما تایید شده همینه ولی یه بار یه صحبتای گنگی از این بود که میخوان یه چیزایی رو هم به داستان اضافه کنن که به پارت 2 مربوط باشه.
اگه بخواد داستان همون قسمت اول باشه رسما خسته نباشن، وقتی توی بازی به این خوبیه و مثل فیلم و سریال ها میمونه…واقعا نیازی نیست:|