اخبار بازی

NBA 2K14 برای هر دو نسل عرضه خواهد شد

2K Sports امروز تائید کرد که عنوان NBA 2K14 قرار است برای پلتفرم‌های PS3، PS4، Xbox 360 و Xbox One عرضه شود. این در حالی است که عرضه‌ی این بازی بر روی کنسول جدید نینتندو یعنی Wii U، ممکن نمی‌باشد.
آقای Jason Argent معاون رئیس 2K Sports در گفتگویی که با Gamespot داشت، گفت: "ما در حال حاضر کاری با Wii U نداریم. تصمیمات مربوطه گرفته شده است و شما قرار است شاهد یک بازی فوق‌العاده در این نسل و نسل بعد باشید. ما نمی‌خواهیم که تجربه‌کردن صحنه‌های جالب در این بازی، فقط محدود به شماری از پلتفرم‌ها شوند. بنابراین ما قصد داریم این بازی را به صورت مشترک، برای این نسل و نسل آینده منتشر کنیم. "
نسخه‌ی فعلی عنوان NBA 2K14 در تاریخ 1 اکتبر سال جاری، بر روی پلتفرم‌های Xbox 360 و PS3 عرضه خواهد شد. این در حالی است که تاریخ انتشار این بازی برای نسل بعد هم تائید شده است.
کسانی که نسخه‌ی فعلی این بازی را پیش خرید کنند، مضامینی در عنوان آن‌ها به نام King James حضور خواهد داشت که با 1000 پوینت ارائه می‌گردد. Lebron James مهارت بسیار زیادی دارد و توانایی‌های او در این بازی نیز وجود خواهد داشت. بازیکن Miami Heat یکی از ستاره‌های فصل اخیر لیگ NBA بود که سعی شده است از توانایی‌های او در این بازی استفاده شود.
Argent در آخر گفت: "این بازی، بهترین عنوان ورزشی در تمام دوران خواهد بود و نگران پتانسیل‌های موجود در NBA Live نمی‌باشیم. ما می‌دانیم که رقابت میان این دو عنوان وجود دارد اما ما تمرکز کامل خود را روی بازی خودمان گذاشتیم و با قدرت به عرضه‌ی سالیانه ادامه دهیم."

منبع

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا