اخبار بازی

شایعه : کمپانی «Bandai Namco» در حال ساخت «Metroid Prime 4» می‌باشد

طبق شایعات جدید که از طریق چندین منبع برای سایت «Eurogamer» تائید شده است استدیوی «Bandai Namco Singapore» با کمپانی «Nintendo» همکاری می‌کند و این همکاری ساخت عنوان مورد انتظار «Metroid Prime 4» است.

Metroid Prime

این استدیو برخی از کارکنان سابق استدیوی «LucasArts» را که بر روی عنوان منحل شده‌ی «Star Wars 1313» کار میکردند، به استخدام خود در آورده است.

عنوان «Metroid Prime 4» در «E32017» تنها با رونمایی از لوگوی آن معرفی شد. کمپانی نینتندو از اعلام سازنده‌ی این نسخه امتناع و فقط به گفتن اینکه «هیچکدام از سازنده‌ی های نسخه‌های پیشین بر روی این نسخه کار نمی‌کنند.» بسنده کرده بود.

همچنین پروفایل کارکنان این استدیو اشاره به فعالیت آن‌ها بر روی عنوانی «راز»، « AAA و جاه طلبانه»، «عنوانی معرفی نشده و بسیار جالب» و «اطلاعات بیشتری از این عنوان به زودی منتشر خواهد شد.»، دارد.

یکی از کارکنان که به عنوان طراح ارشد در این استدیو فعالیت میکند در پروفایل خود این گونه بیان کرده است که بر روی «IP  معرفی نشده‌ای ( شوتر اول شخص/ماجراجویی (first person shooter/adventure) به صورت انحصاری برای « Nintendo Switch»)» کار میکند. همچنین در پروفایل این شخص اشاره شده است که آن‌ها بر روی ساخت عنوان انحصاری «Ridge Race 8» برای کنسول «Nintendo Switch» نیز نظارت میکنند.

کمپانی «Bandai Namco» در گذشته نیز همکاری‌های متفاوتی با کمپانی نینتندو داشته است که در این مورد میتوان به عناوین «.Super Smash Bros» و «Pokken Tournament» برای پلتفرم‌های «3DS» و «WIIU» اشاره کرد.

کمپانی «Nintendo» در جواب این شایعات تنها اعلام کرده است :« در مورد شایعات و حدسیات اظهار نظر نخواهیم کرد.»

«Metroid Prime» سری بازیی در سبک اکشن ماجراجویی اول شخص (Fisrt Person Action/Adventure) متعلق به کمپانی «Nintendo» است که اولین نسخه‌ی آن در سال ۲۰۰۲ برای کنسول «GameCube» منتشر شد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا