اخبار بازی

مدیرعامل یوبی سافت تایید کرد که چند بازسازی از سري Assassin’s Creed در حال توسعه است

مدیرعامل یوبی‌سافت، آقاي Yves Guillemot، تأیید کرده است که تعدادی از ريميك‌هاي سري Assassin’s Creed در حال توسعه است.

در مصاحبه ای در وب سایت Ubisoft، از Guillemot پرسیده شد که بازیکنان Assassin’s Creed در آینده چه انتظاراتی می‌توانند از این سری داشته باشند. Guillemot پاسخ داد که این سری در سال‌های آینده شاهد بازی‌های متنوع و همچنين بازسازی‌های متعدد خواهد بود.

Guillemot گفت: اول، بازیکنان می‌توانند در مورد برخی از بازسازی‌ها هیجان زده شوند، که به ما اين امکان را می‌دهد كه برخی از بازی‌هایی را که در گذشته ساخته‌ایم، دوباره مرور کنیم و آنها را مدرن کنیم. در برخی از بازی‌های قدیمی‌تر Assassin’s Creed جهان‌هایی وجود دارد که هنوز بسیار غنی هستند. ثانیاً، تنوع تجربی زیادی وجود خواهد داشت. هدف این است که بازی‌های Assassin’s Creed منظم‌تر عرضه شوند، اما نه اینکه هر سال تجربه‌ای مشابه داشته باشند. چیزهای خوب زیادی در راه است، از جمله Assassin’s Creed Hexe، که ما قبلا اعلام کردیم، که قرار است یک بازی بسیار متفاوت از Assassin’s Creed Shadows باشد. فکر می‌کنم ما مردم را غافلگیر خواهیم کرد.

در حالی که یوبی سافت هرگز بازی از سری Assassin’s Creed را ريميك نکرده است، اما در گذشته ریمسترهای زیادی را منتشر کرده است. Assassin’s Creed: The Ezio Collection در سال 2016 منتشر شد كه شامل بازسازی نسخه‌های Assassin’s Creed II ،Assassin’s Creed: Brotherhood و Assassin’s Creed: Revelations است. پس از آن در سال 2018 نسخه بازسازی شده Assassin’s Creed Rogue نيز عرضه شد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا