اخبار بازی

Multi Mission جدیدترین بخش در بازی Umbrella Corps

«Multi Mission» آخرین بخش اضافه شده در بازی «آمبرلا کورپز»، اکشن سریعی برای شما به ارمغان خواهد آورد. در ادامه با بازی‌سنتر همراه باشید.

 

«کپکام» به تازگی سایت رسمی بازی را با اطلاعاتی از این بخش جدید بروز کرده است که در ادامه به بررسی آنها خواهیم پرداخت.

 

 src=https://www.8pic.ir/images/5o66gzt7vm0urxg6wn0p.jpg style=

 

««مولتی میشن» یک بخش جدید مولتی پلیر است که تا ۶ بازیکن را پشتیبانی خواهد کرد. در این مود ۵ بخشه٬ اولین تیمی که ۳ پیروزی بدست آورد برنده میدان خواهد بود.

 

این بخش شامل ۸ نوع مسابقه متفاوت است، که به صورت اتفاقی در هر دور انتخاب می‌شوند. بازیکنان اگر می‌خواهند پیروز میدان شوند٬ باید بسته به نوع مسابقه سریعا خود را با شرایط وفق دهند. هر مسابقه شامل محدودیت زمانی ۳ دقیقه‌ای است، که باعث به وجود آمدن مسابقات سرعتی و هیجان‌انگیزی خواهد شد.»

 

  • Respawn Match: مسابقات «Death Match» تیمی، که در آن بازیکنان بعد از هر بار مردن٬ مجددا ظاهر خواهند شد. با استفاده از رادار صوتی بازیکنان را که در نقاط نامشخص ظاهر می‌شوند شناسایی کنید!
  • Target Hunter: یک هدف در هر تیم مشخص خواهد شد و تنها کشتن آن شخص امتیازی برای تیم حریف به ارمغان خواهد آورد. از خود مراقبت کرده٬ یا جسورانه به هدف تیم مقابل حمله کنید، انتخاب با شماست. 
  • Domination: محل مشخص شده انتقال اطلاعات در مرحله را٬ مدت زمان بیشتری نسبت به تیم حریف تسخیر کنید.
  • DNA Hunter: زامبی‌ها را کشته و نمونه DNA آن‌ها را جمع آوری کنید. نابود کردن «مسدود کننده زامبی» گروه دشمن، می‌تواند تاکتیک مناسبی برای این بخش باشد.
  • SP DNA Hunter: رامبی‌های جهش یافته مخصوص را بکشید و نمونه DNA آن‌ها را بدست آورید. این زامبی‌ها بسیار دشوار بوده و نسبت به اثرات «مسدود کننده زامبی» نیز مصون هستند. تنها با همکاری تیمی می‌توان این موجودات را از پا در آورد.
  • Protector: کیف را پیدا کرده و در حالی که با گروه دشمن می‌جنگید، سعی کنید تا جای که ممکن است آن را پیش خود نگه دارید. شخصی که کیف را در دست دارد هدف تیم حریف خواهد بود.
  • Collector: پنج کیف در مرحله وجود دارد. با تیم رقیب مبارزه کرده و ببینید کدام گروه می‌تواند زودتر آن‌ها را جمع‌آوری کند. آیا شما زودتر کیف‌ها را بر‌داشته٬ یا اینکه در سایه‌ها کمین کرده و منتظر موقعیتی مناسب برای حمله به تیم دشمن خواهید ماند.
  • Collar War: اطلاعات نبرد ذخیره شده در «گردنبند» کشته شدگان دشمن را جمع‌آوری کرده٬ و «گردنبند»‌های دوستان شکست خورد خود را بدست آورید تا از امتیازگیری تیم دشمن جلوگیری کنید.

 

«آمبرلا کورپز» ماه می سال جاری برای PS4 و رایانه‌های شخصی عرضه خواهد شد.

منبع

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا