اخبار بازیایکس باکس سری ایکسایکس باکس وانپلی استیشن 4پلی استیشن 5کامپیوتر

دی ال سی The Virtuous Cycle برای بازی Mortal Shell معرفی شد

سازندگان بازی Mortal Shell با یک تریلر سینمایی کوتاه از دی ال سی The Virtuous Cycle رونمایی کردند. با بازی سنتر و جدیدترین اخبار بازی همراه شوید.
دی ال سی The Virtuous Cycle بازی Mortal Shell

این معرفی در طی لایو استریم IGN Expo که ساعتی پیش جریان داشت، انجام شد. تریلر اکسپنشن The Virtuous Cycle شخصیتی را نشان می‌دهد که نوعی سلاح جدید را در دست دارد. اینطور که به‌نظر می‌رسد، این سلاح امکان تغییر وضعیت بین فرم‌های تبر، شمشیر کاتانای دوتایی و تبر را دارد.

بدون شک قابلیت تغییر فرم سلاح، بسیاری از طرفداران را به‌یاد سلاح‌هایی که پیش‌تر در عنوان Bloodborne دیده بودیم می‌اندازد. بازی Mortal Shell یکی از چندین عناوین سولزلایکی از است که با الهام از بازی‌های فرام سافتور خلق شده و سال پیش توانست عرضه موفقی داشته باشد. استودیوی Cold Symmetry مدتی پیش اعلام کرد که این عنوان تاکنون بیش از نیم میلیون نسخه فروخته است.

در حال حاضر جزئیات بیشتری از اکسپنشن The Virtuous Cycle مشخص نیست. سازندگان وعده داده‌اند که این اکسپنشن «به‌زودی» برای پلتفرم‌های رایانه‌های شخصی (از طریق فروشگاه اپیک گیمز)، پلی استیشن 4، پلی استیشن 5، ایکس باکس وان و ایکس باکس سری ایکس/اس منتشر خواهد شد. در پایان، شما می‌توانید بررسی ما از بازی Mortal Shell را از اینجا مطالعه کنید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا