اخبار بازیایکس باکس سری ایکسپلی استیشن 5

نسخه نسل بعدی بازی Mortal Shell معرفی شد

بازی Mortal Shell: Enhanced Edition در کمتر از یک هفته دیگر برای کنسول‌های PlayStation 5 و Xbox Series X/S عرضه می‌شود. با بازی سنتر و جدیدترین اخبار بازی همراه شوید.

بازی Mortal Shell Enhanced Edition

به گفته استودیو Cold Symmetry، نسخه Enhanced Edition بازی Mortal Shell یک ریمستر کامل به‌شمار می‌رود و در تاریخ 4 مارچ (14 اسفند) عرضه خواهد شد. تکسچرهای بهبود یافته و پشتیبانی از رزولوشن 4K و 60 فریم برخی از ویژگی‌های نسخه پلی استیشن 5 و ایکس باکس سری ایکس بازی هستند. البته نسخه ایکس باکس سری اس به‌صورت 30/4K اجرا می‌شود.

علاوه بر آن، بازی از قابلیت‌های کنترلر دوال سنس بر روی PS5 نیز پشتیبانی خواهد کرد. خبر خوب دیگر این است که دارندگان نسخه نسل هشتمی بازی به‌طور رایگان به این نسخه دسترسی خواهند داشت و نیازی به پرداخت هزینه اضافی برای دریافت این ویژگی‌ها نیست. اما اگر قرار است برای اولین بار این عنوان را بر روی کنسول‌های نسل جدید تجربه کنید، قیمت بازی Mortal Shell: Enhanced Edition برابر با 30 دلار خواهد بود.

این عنوان نقش آفرینی سولز-لایک ابتدا در سال 2020 برای کنسول‌های نسل هشتم و رایانه‌های شخصی عرضه شده بود. در حال حاضر نسخه PC بازی Mortal Shell در انحصار فروشگاه اپیک گیمز است، اما در طول سال 2021 بازی بر روی سایر فروشگاه‌ها نیز منتشر خواهد شد. در پایان، شما می‌توانید بررسی بازی Mortal Shell را از بازی سنتر مطالعه کنید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا