اخبار بازیایکس باکس وانپلی استیشن 4کامپیوترنینتندو سوییچ

اخبار جدیدی در مورد Mortal Kombat 11 در این هفته منتشر می شود

کار استودیوی نزررلمز هنوزر با Mortal Kombat 11 تمام نشده است. اد بون مدیر خلاقیت و خالق سری بازی Mortal Kombat 11، بطور کنایه آمیز اعلام کرد که احتمالاً بزودی محتوای تازه‌ای برای پرفروش‌ترین بازی مبارزه‌ای آن‌ها منتشر خواهد شد.

طبق گفته بون، بازی Mortal Kombat 11 از زمان انتشارش در سال 2019 تا کنون بیش از 8 میلیون نسخه فروخته است. اخبار مربوط به آپدیت‌های جدید برای این بازی در این هفته به اشتراک گذاشته می شود، هرچند بون به طور دقیق اعلام نکرد در چه زمانی اخبار جدید درباره‌ی Mortal Kombat منتشر می‌شود، اما انتظار می رود در پایان هفته و در روز پنجشنبه این خبر اعلام می شود.

بعد از فروش 8 میلیون نسخه از بازی MK11، ما هنوز کارمان تمام نشده است. در ادامه با ما همراه باشید تا ببینیم قدم بعدی برای بازی MK11 چیست.

بر اساس داده‌کاوی و بروزرسانی‌های اخیر ، انتظار می‌رود که سه شخصیت جدید به این بازی اضافه شوند که احتمالاً شامل رامبو، میلنا و رین هستند. به طور متعارف، نزررلمز در یک چرخه دو ساله بازی Mortal Kombat  را با Injustice جایگزین می‌کند، اما اما این بار اوضاع متفاوت از گذشته است.

Mortal Kombat 11 نه تنها یک محتوای داستانی الحاقی به نام Aftermath را دریافت کرد. بلکه اولین بار است که در این سری، علاقه‌ی بازیکنان به بازی همچنان زیاد است و فروکش نکرده، بنابراین منطقی است که تصور کنیم فصل سوم این محتوا در راه است، هرچند که این محتوا احتمالاً محدود به شخصیت های جدید است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا