اخبار بازی

ندررلم بر روی پروژه جدیدی کار می‌کند، پایان یافتن انتشار DLCهای بازی Mortal Kombat 11

استودیوی NetherRealm با انتشار توئیت کوتاهی اعلام کرده که به علت تمرکز بر روی پروژه‌ای جدید، عرضه DLCهای مورتال کامبت 11 به‌پایان می‌رسد. با بازی سنتر و جدیدترین اخبار بازی همراه شوید.

بازی Mortal Kombat 11

بازی Mortal Kombat 11 بیش از دو سال پیش برای رایانه‌های شخصی، پلی استیشن 4، ایکس باکس وان و نینتندو سوئیچ عرضه شده بود. طی این مدت، بازی بیش از 10 شخصیت مختلف و چندین استیج جدید دریافت کرده که همه آن‌ها در قالب نسخه Ultimate این عنوان محبوب در دسترس هستند.

بخش مهمی از پشتیبانی بازی‌های مبارزه‌ای به اضافه کردن شخصیت‌های جدید باز می‌گردد. ندررلم از سال 2019 تاکنون نام‌های بزرگی مانند جوکر، ترمیناتور، اسپاون، روبو کاپ و چندین شخصیت دیگر را به Mortal Kombat 11 وارد کرده بود و اکنون دیگر هیچ شخصیت و به‌طور کلی DLC جدیدی برای بازی منتشر نمی‌شود.

استودیوی ندررلم فعلا در خصوص پروژه جدیدی که به آن اشاره کرده جزئیاتی را به اشتراک نگذاشته است. بسیاری از طرفداران حدس می‌زنند که سازندگان MK11 و MKX هم‌اکنون در حال ساخت نسخه سوم بازی Injustice باشد. از طرف دیگر، در ماه‌های اخیر شایعاتی مبنی بر این منتشر شده بود که ندررلم بر روی یک بازی مبارزه‌ای مرتبط با مارول کار می‌کند.

در هر صورت، همه این‌ها در دسته شایعات و پیشبینی‌ها قرار می‌گیرند و باید تا زمان معرفی رسمی منتظر ماند. اما شما دوست دارید ساخت چه عنوانی را از سوی خالقان مورتال کامبت 11 ببینید؟ نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا