اخبار بازی

بازی Mortal Kombat 11 در مراسم TGA 2018 معرفی شد

بعد از شایعات فراوان و اطلاعاتی که چند روز پیش لیک شده بودند، امروز در جریان مراسم The Game Awards، بازی Mortal Kombat 11 به صورت رسمی معرفی شد. با بازی‌سنتر در ادامه همراه باشید.

Mortal Kombat 11

شرکت «سرگرمی‌های تعاملی برادران وارنر» و همینطور استودیو NetherRealm بالاخره به صورت رسمی نسخه جدیدی از سری قدیمی و محبوب Mortal Kombat را معرفی کردند. Mortal Kombat 11 قرار است برای پلتفرم‌های پلی‌استیشن 4، ایکس باکس وان، نینتندو سوییچ و رایانه‌های شخصی منتشر شود. خوشبختانه برای انتشار بازی قرار نیست مدت زمان زیادی منتظر بمانید و بازی در تاریخ 23 آوریل 2019 (3 اردیبهشت 1398) عرضه خواهد شد. با پیش‌خرید بازی، شخصیت Shao Kahn را به عنوان شخصیت قابل‌بازی دریافت خواهید کرد و همینطور به نسخه بتای بازی در ماه مارس هم دسترسی خواهید داشت.

در تریلر نمایش داده شده از بازی، دو شخصیت Dark Raiden و Scorpion حضور داشتند. طبق اعلام سازندگان بازی، اولین نمایش گیم‌پلی این نسخه قرار است در تاریخ 11 ژانویه 2019 به نمایش درآید. ظاهراً بازی دارای سیستم کاستومایزکردن شخصیت‌هایش هست که در سری چیز جدید است.

شما می‌توانید تریلر بازی را در زیر مشاهده کنید:

[aparat id=”xd5y1″]

باید تا اطلاعات بیش‌تر و نمایش گیم‌پلی بازی منتظر بمانیم و ببینیم که آینده این سری با بازی Mortal Kombat 11 چگونه پیش خواهد رفت.

منبع: Gematsu

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا