اخبار بازیکامپیوترنینتندو سوییچ

برگزاری رویداد دیجیتالی بعدی بازی Monster Hunter در هفته آینده

کپکام اعلام کرده که در روز چهارشنبه هفته آینده طی رویداد دیجیتالی Monster Hunter، جزئیات جدیدی را از آپدیت بعدی بازی Monster Hunter Rise و همچنین بازی Monster Hunter Stories 2 مشخص خواهد کرد. با بازی سنتر و جدیدترین اخبار بازی همراه شوید.

بازی Monster Hunter Rise

این رویداد به‌طور دقیق‌تر در تاریخ 26 می، (5 خرداد) ساعت 18:30 برگزار می‌شود. بازی Monster Hunter Rise در ماه گذشته اولین آپدیت پس از عرضه بزرگ خود را دریافت کرد. این آپدیت هیولاهای جدید، آیتم‌های تزئینی جدید و چندین موارد دیگر را به بازی اضافه کرد. اما اگر پشتیبانی فوق‌العاده Monster Hunter World گواه بر این موضوع نبود، این تنها شروع کار Monster Hunter Rise است. آپدیت 3.0 برای مانستر هانتر رایز در راه است و هفته آینده جزئیات این آپدیت را دریافت خواهیم کرد.

علاوه بر این، بازی Monster Hunter Stories 2: Wings of Ruin نیز در رویداد پیش‌رو حضور خواهد داشت و اطلاعات جدیدی را دریافت می‌کند. در همین حال، شرکت Capcom چند روز قبل از برگزاری رویداد تریلر جدیدی را از این عنوان به نمایش داده که به داستان کلی بازی می‌پردازد.

رویداد قبلی مانتسر هانتر در ماه آپریل برگزار شده بود که در آن، اطلاعات زیادی از هر دو بازی نامبرده به اشتراک گذاشته شد. بنابراین انتظار می‌رود هفته آینده نیز جزئیات زیادی را از سوی سازندگان دریافت کنیم.

بازی Monster Hunter Rise هم‌اکنون برای نینتندو سوئیچ در دسترس است و در سال 2022 برای رایانه‌های شخصی منتشر خواهد شد. بازی Monster Hunter Stories 2: Wings of Ruin نیز در تاریخ 2 جولای امسال برای PC و Nintendo Switch عرضه می‌شود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا