اخبار بازی

Molyneux : صنعت بازی سازی آماده پذیرش Milo نبود

E3 سال 2009 پر از سورپرایزهای مختلف بود ولی مایکروسافت در این همایش پدیده ای را به جهانیان معرفی کرد که تا ماه‌ها چیزی جز خیال و رویا کلمه ای برای توصیف آن پیدا نمی‌شد. مایکروسافت در اواسط همایشش خود با نمایش ویدیویی از قبل طراحی شده دوربین جدید خود را به نمایش گذاشت که قابلیت های باور نکردنی مانند تشخیص حرکات بدن بدون هیچ وسیله اضافی را داشت که با آمدن Molyneux به روی سن و نشان دادن Milo باور کردن وجود چنین سیستمی سخت تر از گذشته شد.

بعد از گذشت 3 سال و جدا شدن آقای Molyneux از شرکت مایکروسافت سوالات مبهمی در مورد کنسل شدن این پروژه وجود دارد که ایشان در گفتگویی که با VG247 داشته است دلایل عرضه نشدن این پروژه را بیان کرده اند. آقای Molyneux گفته اند که: "دلیل عرضه نشدن این سیستم بلندپروازانه بودن آن و نبود تکنولوژی مورد نیاز نبود. به نظر من تنها دلیل ممکن این بود که صنعت هنوز آمادگی قبول کردن ارتباط احساسی با چیزی شبیه Milo را نداشت. بسیاری از تکنولوژی های استفاده شده در Milo در عنوان Journey استفاده شدند و دلیل اصلی من در نساختن این عنوان مسائلی بود که ما در اکثر جلسات خود در شرکت داشتیم که آیا این عنوان قابل قبول خواهد بود یا خیر. چیزی که ما می‌خواستیم با Milo به دست بیاوریم این بود که داستان کودکی خودمان را به خود نشان دهیم و آن را به یاد بیاوریم. همه ما این دوران را پشت سر گذاشته ایم و خاطرات خوب و بد بسیار زیادی را از آن دوران تجربه کرده ایم و من خیلی دوست داشتم که این دوران را دوباره بازسازی کنم. ”

آقای Molyneux هفته گذشته رسما از شرکت مایکروسافت جدا شد و آخرین بازی ساخته شده توسط وی به نام Journey در سال جاری برای Kinect عرضه خواهد شد.

منبع

داود سامانی

از رفیق زیاد شانس نیاوردم!Game

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا