بازی Destiny: Rising برای موبایل رونمایی شد

بازی موبایلی مورد انتظار در دنیای Destiny معرفی شد. Destiny: Rising یک بازی تیراندازی RPG علمی تخیلی رایگان برای دستگاه‌های iOS و اندروید است که توسط شرکت NetEase Games تحت لیسانس Bungie در حال توسعه و انتشار است.

در توضیح این بازی در وب‌سایت رسمی آن آمده است: وارد دوره‌ای از قهرمانان و افسانه‌ها شوید، جایی که چهره‌های آشنای Destiny با شخصیت‌های جذاب جدید، هر کدام با داستانی غنی، شخصیت منحصربه‌فرد و مهارت‌های فوق‌العاده را ملاقات می‌کنند. هنگامی که وارد یک ماجراجویی جدید در یک جدول زمانی دیگر Destiny می‌شوید، اکشن تیراندازی علمی تخیلی درجه یک را در FPP یا TPP تجربه کنید. برای دفاع از زمین آینده و بازپس گیری آینده بشریت به عنوان شخصیت‌های منحصر به فرد بازی کنید!

Ethan Wang، معاون ارشد NetEase ادعا کرد که این بازی تجربه‌ای مشابه به بازی Destiny را به دستگاه‌های تلفن همراه ارائه می‌دهد.

Terry Redfield، سرپرست خلاق شرکت Bungie، اضافه کرد: بیش از یک دهه است که این جهان را به گونه‌ای ساخته‌ایم که حاوی داستان‌های منحصر به فرد و شگفت‌انگیزی باشد، ما هیجان‌زده هستیم که گیمرهای موبایل می‌توانند این برداشت جدید از دنیای Destiny را به کمک تیم خلاق در NetEase تجربه کنند.

NetEase مبلغ 100 میلیون دلار برای تبدیل شدن به سهامدار در Bungie سرمایه گذاری کرد، چهار سال قبل از اینکه این استودیو توسط سونی در سال 2022 خریداری شود. در آن زمان، Bungie گفت که این معامله به آن کمک می‌کند جهت‌های جدید را بررسی کند و دنیای جدیدی بسازد. همچنین وجود یک بازی موبایل مبتنی بر Destiny برای اولین بار در سال 2022 گزارش شده بود.

خروج از نسخه موبایل