Mirror’s Edge، یک بازی 12 ساعته
Llanes از طرف EA در مصاحبه با KIKIZO تایید کرد که بازی ME از نظر ساعات گیمپلی زیاد طولانی نخواهد بود.
او میگوید:” ما حدودا 12 ساعت گیمپلی را برای این بازی در نظر گرفتهایم”.
او اشاره میکند که این یک بازی Open World نیست اما مسیرها و راههای بسیار گوناگونی در بازی هستند که ارزش تکرار ان را بالا میبرند.
او اضافه میکند:” ما به هیچ وجه قصد نداشتیم که یک بازی بینهایت ازادانه، مثل Oblivion را خلق کنیم. بلکه ما تصمیم گرفتیم که یک بازی با داستانی کاملا مشخص و متمرکز خلق کنیم. این داستان قابل باور خواهد بود و در شهری با معماری معاصر انجام میگیرد. شهری که ما انرا از روی دبی، نیویورک و توکیو ساختهایم و البته قابل ذکر است که این شهر جامعهای ایندهرو و پیشرفته خواهد داشت”.
“Faith یک کاراکتر بسیار فرز و چابک است و حتی در همان ابتدای بازی نیز، بازیباز باید خود را اماده کند تا با انتخابهای وسیعی در گیمپلی روبرو شود. البته یاد گرفتن بازی راحت است اما حرفهای شدن در ان سخت خواهد بود”.