اخبار بازی

پنجشنبه‌ی این هفته رویداد Xbox Partner Preview برگزار خواهد شد

 

مایکروسافت رویداد Xbox Partner Preview خود را در این پنجشنبه، 17 اکتبر، برگزار خواهد کرد. این رویداد دیجیتالی که از ساعت 10 صبح PT / 13:00 ET / 6 بعد از ظهر به وقت گرینویچ آغاز می‌شود، ترکیبی از بازی‌های جدید و آینده از شرکت‌های ثرد پارتی‌ از جمله Remedy Entertainment ،Sega و 505 Games را به نمایش خواهد گذاشت. قرار است در این رویداد که در کانال‌های یوتیوب و توییچ ایکس باکس استریم خواهد شد، ده‌ها تریلر جدید در مدت زمان 25 دقیقه نمایش داده شوند.

در طول Xbox Partner Preview، اولین نگاه به گیم‌پلی از DLC بازی Alan Wake II با نام The Lake House نمایش خواهد داشت، یک تریلر اکشن جدید برای Like A Dragon: Pirate Yakuza در هاوایی، نگاهی به چندین boss در بازی اکشن فانتزی Wuchang: Fallen Feathers و دیگر عناوین عالی که برای کنسول‌های ایکس‌باکس، رایانه‌های شخصی ویندوزی و گیم پس عرضه می‌شوند.

مایکروسافت گفت: مثل همیشه، رویداد Xbox Partner Preview به منظور اشتراک‌گذاری اخبار بازی‌های هیجان‌انگیز از شرکای با استعداد ما در سرتاسر جهان است. شما رونمایی‌های جدید بازی‌ها، اطلاعیه‌های تاریخ انتشار و گیم‌پلی جدید از بازی‌های آینده را خواهید دید و در ادامه، در طول پخش، Xbox Wire داستان‌های انحصاری پشت صحنه در مورد عناوین منتخب نشان داده شده را منتشر می‌کند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا