اخبار بازی

هدف مایکروسافت، عرضه یک بازی انحصاری فرست پارتی در هر فصل است

کنسول‌های Xbox Series X و S

مت بوتی، رییس بخش استودیوهای ایکس باکس، در مصاحبه‌ای اعلام کرده است که مایکروسافت قصد گسترش استودیوهای بازی‌سازی خود را دارد. او معتقد است که سرویس گیم پس به مانند بقیه سرویس‌های اشتراک به یک جریان ثابت محتوای جدید برای رشد نیاز دارد:

اول از همه، ما به ساخت یک مجموعه از استودیوهایی که بازی‌های با کیفیت بالا را تحویل می‌دهند، متعهد هستیم. ما به سرمایه‌گذاری بر روی فرنچایزهای اصلی خود مانند Sea of Thieves ،Forza و Halo ادامه خواهیم داد.

ثانیا، ما از طریق خرید استودیو بزرگتر خواهیم شد. پشتیبانی شرکت به ما اجازه داده است تا استودیو‌های کوچکی مانند Double Fine، استودیوهای کمی بزرگتر مانند Obsidian و البته بتسدا، غول صنعت بازی، را به دست بیاوریم.

و در آخر ما با استودیوهای مستقل هم برای ساخت بازی‌های انحصاری فرست پارتی مانند Ori and the Will of the Wisps و Tell Me Why همکاری می‌کنیم.

بوتی در رابطه با استراتژی عرضه بازی‌ها می‌گوید که مایکروسافت قصد دارد تا هر فصل یک بازی جدید عرضه کند:

ساخت هر بازی چهار تا پنج سال طول می‌کشد و همه پروژه‌ها هم به عرضه نمی‌رسند.

و ما می‌دانیم که یک سرویس سرگرمی به جریان ثابتی و هیجان‌انگیزی از محتوای جدید نیاز دارد.

همچنین مایکروسافت اخبار جدیدی درباره سرویس‌ xCloud اعلام کرده است. این شرکت گفته است که در سال جاری سرویس استریم خود را به کشورهای برزیل، استرالیا، ژاپن و مکزیک خواهد آورد و ارتقا سرورهای سرویس به کنسول‌های ایکس باکس سریز ایکس در مراحل پایانی خود قرار دارد.  نسخه وب Xbox Game Pass Cloud هم به زودی از مرحله آزمایشی خارج خواهد شد و در دسترس همگان قرار می‌گیرد.

لازم به دکر است که رویداد بعدی ایکس باکس و بتسدا در تاریخ بیست و سوم خرداد برگزار خواهد شد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا