اخبار بازی

مایکروسافت Xbox Game Pass Standard را برای همه کاربران عرضه کرد

مایکروسافت اشتراک جدید Xbox Game Pass Standard را برای همه بازیکنان عرضه کرد. آخرین اشتراک عضویت این سرویس شامل دسترسی به صدها بازی و قابلیت بازی چند نفره آنلاین است، اما این اشتراک شامل عرضه‌ی بازی‌های فرست پارتی در روز اول (day one) و همچنین سرویس ابری نمی‌شود. این اشتراک جدید Game Pass برای کنسول با قیمت 14.99 دلار / 10.99 پوند در ماه در دسترس است. اشتراک استاندارد اولین بار در ماه جولای معرفی شد و قبلاً به صورت پیش نمایش برای Xbox Insiders در دسترس بود.

اشتراک پایه Xbox Game Pass Core، که هزینه آن 9.99 دلار / 6.99 پوند در ماه است، امکان دسترسی به کاتالوگ گزینش شده، بیش از 25 بازی، با کیفیت بالا در کنسول و به علاوه قابلیت بازی چند نفره آنلاین را نیز فراهم می‌کند. مایکروسافت ماه گذشته تایید کرد که اشتراک استاندارد جدید ممکن است بازی‌های فرست پارتی را تا بیش از یک سال پس از انتشار دریافت نکند.

Megan Spurr، مدیر ارشد انجمن Game Pass، در مصاحبه با Xbox Wire گفت: برخی از بازی‌هایی که به Game Pass Ultimate می‌آیند (بازی‌های روز اول و یا سایر ورودی‌های بازی) در اشتراک Game Pass Standard در دسترس نخواهند بود و ممکن است در آینده ( بیش از 12 ماه) به کتابخانه اضافه شوند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا