اخبار بازیایکس باکس سری ایکسایکس باکس وانکامپیوتر

شایعه : مایکروسافت در حال صرف مبلغی زیاد برای عنوانی غیر‌انحصاری است

احتمال دارد عنوان جدیدی به سرویس ایکس‌باکس گیم پس اضافه شود ، طبق شایعه جدیدی که به تازگی منتشر شده مایکروسافت در حال صرف هزینه‌ای گزاف برای عنوانی به غیر از بازی‌های انحصاری یا حتی خود کنسول است. اکنون کاملاً مشخص است که جذاب‌ترین ترین ویژگی ایکس‌باکس سرویس گیم پس است چنانچه سونی فعلاً نمی‌تواند هیچ سرویسی را با این قیمت و کیفیت ارائه کند.

پر نگه داشتن گیم‌پس با عناوینی برجسته تجارتی مشکل و پرهزینه است. به گفته‌ی جف گراب، نویسنده‌ی سایت ونچربیت مایکروسافت در حال صرف مبلغی زیاد برای عنوانی است که مالکیت آن را در اختیار ندارد و زمانی که این موضوع را از دیگر مهمانان پادکست خود جویا شد هیچکس هیچ نظر خاصی نداشت. امران خان ، سردبیر سابق گیم اینفورمر احتمال داد که این هزینه می‌تواند مرتبط با بازی Destiny 2 باشد ،در ادامه پادکست دو خبرنگار به داستان تلاش‌های اخیر مایکروسافت برای خرید دوباره‌ی استودیوی بانجی پرداختند.

این که این عنوان بزرگ بعدی سرویس گیم چیست همچنان بصورت یک راز باقی مانده است ، بعضی شایعات حاکی از این هستند که این عنوان ممکن است بازی پر انتظار Cyberpunk 2077 باشد اما هنوز منبع یا سند معتبری برای اثبات این موضوع منتشر نشده است.

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا