مایکروسافت 650 کارمند را اخراج می‌کند

مایکروسافت 650 شغل دیگر را از بخش بازی خود حذف می‌کند. همانطور که اولین بار توسط Game File گزارش شد، فیل اسپنسر، رئیس بخش بازی‌های مایکروسافت، این خبر را در روز پنجشنبه در یک ایمیل به کارمندان اطلاع داد.

اسپنسر نوشت: به عنوان بخشی از همسویی ساختار تیم پس از خرید و مدیریت کسب و کارمان، ما تصمیم گرفته‌ایم که تقریباً 650 نفر را در مایکروسافت گیمینگ حذف کنیم. در طول تاریخ تیممان، لحظات بسیار خوب و چالش برانگیزی داشتیم. امروز یکی از روزهای پر چالش است. می‌دانم که انجام تغییرات بیشتر از این قبیل سخت است، اما حتی در سخت‌ترین زمان‌ها، این تیم توانسته است دور هم جمع شود و در حین کار، مراقبت و مهربانی به یکدیگر را نشان دهد.

اسپنسر ادعا کرد که این کاهش ها منجر به لغو هیچ بازی، دستگاه یا تجربه‌ای نمی‌شود. این بدان معناست که ایکس باکس از زمان خرید 69 میلیارد دلاری Activision Blizzard اکنون بیش از 2500 نفر را اخراج کرده است. رئیس بخش بازی‌های مایکروسافت در ژانویه اعلام کرد که 1900 کارمند در اکتیویژن بلیزارد، بتسدا و ایکس باکس اخراج خواهند شد. در آن زمان، فیل اسپنسر ادعا کرد که تصمیم برای کاهش مشاغل در نتیجه‌ی عدم رشد در صنعت بازی است.

صنعت بازی‌ همچنان شاهد اخراج‌های گسترده بوده است که از سال 2023 شروع به تسریع کردند و در طول سال 2024 بدون هیچ نشانه‌ای از توقف ادامه یافتند.

 

خروج از نسخه موبایل