اخبار بازیکامپیوتر

سازندگان Microsoft Flight Simulator لیستی را از مشکلات بازی تهیه کرده‌اند

وب‌سایت رسمی بازی Microsoft Flight Simulator یک لیست از مشکلاتی که کاربران آن‌ها را گزارش داده‌اند را تهیه کرده و سازندگان هم‌اکنون در حال حل کردن آن‌ها هستند. با بازی سنتر و جدید ترین اخبار بازی همراه باشید.

بازی Microsoft Flight Simulator

چند روز پیش شاهد بازگشت قدرتمند Microsoft Flight Simulator بودیم. این بازی که یکی از محبوب‌ترین عناوین شبیه‌ساز پرواز با هواپیما به‌شمار می‌رود، توانست تا مورد تحسین منتقدان قرار گیرد. با اینحال، برخی از کاربران بازی با مشکلاتی مواجه هستند که خوشبختانه مایکروسافت به آن‌ها توجه دارد و در پی حل آن‌هاست.

در لیستی که سازندگان بازی آن را تهیه کرده‌اند، مشکلات شناخته شده‌ای که تاکنون رفع شده و یا در حال رفع شدن هستند، ذکر شده‌است. یکی از بزرگ‌ترین مشکلات مربوط به عدم توانایی کاربران استیم در امر دریافت محتویات نسخه Premium Deluxe Edition بود که طبق اطلاعات درج شده، این مشکل هم‌اکنون رفع شده‌است. در حال حاضر، سازندگان قصد دارند تا مشکلات دیگری مانند سرعت دانلود کند و گیر کردن در لودینگ‌های بازی را نیز حل کنند.

همچنین لینکی در وب‌سایت بازی قرار گرفته و از کاربران خواسته شده تا در صورت مشاهده هرگونه مشکل، آن را به تیم توسعه‌دهنده انتقال دهند. بازی Microsoft Flight Simulator هم‌اکنون بر روی رایانه‌های شخصی در دسترس است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا