بازی Microsoft Flight Simulator از TrackIR و هدست VR پشتیبانی خواهد کرد
زیبایی بازی Microsoft Flight Simulator وصف ناپذیر است اما برای تجربهی بهتر این عنوان مایکروسافت و استودیوی اسوبو اعلام کردند که این بازی از ردیاب حرکت سر TrackIR در روز اول انتشار و هدست VR یک سال بعد از عرضهی آن پشتیبانی خواهد کرد. آنها همچنین تریلر جدیدی با جزئیات زیاد از هواپیماها و فرودگاههای دستساخت بازی به همراه دیگر فرودگاههایی که توسط عکسبرداری هوایی و ماهوارهای ساخته شدهاند را منتشر کردند. با استفاده از سنسورهای TrackIR شما میتوانید حرکت سر خود را ردیابی کنید و دکمههای کنترلهای درون کابین هواپیما را برای عملیاتهای پیچیدهتر بدون نیاز به موس به سرعت فعال یا غیرفعال کنید. لازم به ذکر است که پشتبانی VR بازی تنها مختص هدست Reverb G2 است که توسط شرکت HP و مایکروسافت در پاییز امسال عرضه خواهد شد. استودیوی اسوبو متعهد شده که بعد از انتشار بازی، آن را همچنان با آپدیتهای رایگان و بستههای الحاقی جدید بهینهسازی کند.
بازی Microsoft Flight Simulator در 28 مردادماه برای پلتفرم رایانههای شخصی و سرویسگیمپس (PC) و در تاریخی نامشخص برای کنسول ایکسباکس سری ایکس منتشر خواهد شد. همچنین این بازی مانند دیگر عناونی مایکروسافت از طریق فروشگاه استیم قابل خریداری است و هماکنون در لیست پرفروشترین بازهای این پلتفرم قرار داد.
[ATTACH type=”full” alt=”158075″]158075[/ATTACH]
[URL=’https://www.youtube.com/watch?v=AEkNQVWkgpc’]watch?v=AEkNQVWkgpc[/URL]
[SPOILER=”Youtube”][MEDIA=youtube]AEkNQVWkgpc[/MEDIA] [/SPOILER]
===========================
با کارت 2080 و CPU نسل 4 اینتل و نهایت تنظیمات گرافیکی همچین خروجی داره:
[ATTACH]158079[/ATTACH]
مطمئنا با کمی بالا پایین کردن گزینه ها میشه فریم خیلی بهتری گرفت.
اما برام جالبه که روی X1 چجوری میخوان بهینه کنن، حتی با قفل کردن فریم روی 30 هم بنظر کار سختی میرسه.
با اون گرافیک و ری تریس قرار انجین بازی VR رو هم ساپورت کنه؟؟!!!:-?:|
جلل خالق مگه میشه؟؟!
حتما گرافیک بازی باید دانگریدهای زیادی داشته باش تا بتونه رو بالاترین سیستم ها هم VR رو ساپورت کنه
با این حال میشه گفت فلایت سیمولاتور 2020 نسل بعدی واقعی بی چون و چرا هست که روی VR بعیده حالا حالا ها رقیبی نزدیک بشه بهش